عربستان مصطفی آل درویش، جوان اهل قطیف را اعدام کرد

مقامات آل سعود روز سه شنبه حکم اعدام مصطفی هاشم عیسی آل درویش نوجوان اهل قطیف از جزیره تاروت را اجرا کردند.

عربستان مصطفی آل درویش، جوان اهل قطیف را اعدام کرد
کد خبر: 496185
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۱:۴۰:۵۵

اعتمادآنلاین| مقامات رژیم آل سعود روز سه شنبهحکم اعدام «مصطفی هاشم عیسی آل درویش» نوجوان اهل قطیف از جزیره تاروت را اجرا کردند.

به گزارش شفقنا به نقل از العهد، مقامات سعودی آل درویش را به دلیل اتهاماتی که اقدام مسلحانه علیه ولی امر، تهدید امنیت کشور، تشکیل یک باند تروریستی برای کشتن نیروهای امنیتی و فتنه انگیزی خوانده اند، اعدام کردند.

براساس این گزارش، این در حالی است که وی در هنگام بازداشت نوجوانی کم سن و سال بوده و چنین اتهاماتی با سن وی تطابق نداشته است.

«فؤاد ابراهیم» معارض سعودی در حساب توییتری خود در واکنش به این خبر نوشته است: مصطفی آل درویش جوان اهل قطیف به عنوان بخشی از اتهامات ساختگی بازداشت شد که شامل دهها تن از کسانی می شود که در تظاهرات مسالمت آمیز سال 2011 شرکت کردند و با گلوله در خیابان و یا با شمشیر کشته شدند.

وی با تاکید بر اینکه تصویر رژیم سعودی تاریک باقی خواهد ماند حتی اگر تمام طلای روی زمین را برای بهبود وجهه خود در جهان هزینه کند و این فقط باعث می شود که بینش و آگاهی مردم نسبت به افول این رژیم بیشتر شود، خاطرنشان کرد: این رژیم خونریز تا به امروز واز زمان به قدرت رسیدن زهرمار( سلمان به عبدالعزیز) 844 نفر را اعدام کرده است.

ابراهیم تصریح کرد: مصطفی آل درویش هنگام بازداشت هفده سال داشت و متعاقبا محکوم شد به این معنا که خردسال بود. اما قانون جنگل زهر مار (منظور سلمان بن عبدالعزیز) بین خردسال و غیرخردسال تفاوتی قائل نمی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها