کد خبر: 496232
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۲:۵۷:۲۶
| |

بیانی:

تیم ملی بازی‌اش را به عراق دیکته کرد/ ناراحتیم که باید به ویلموتس پول زور بدهیم

شاهرخ بیانی، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان ایران نمایشی منطقی مقابل عراق داشتند و بازی‌شان را به حریف دیکته کردند.

تیم ملی بازی‌اش را به عراق دیکته کرد/ ناراحتیم که باید به ویلموتس پول زور بدهیم
کد خبر: 496232
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۲:۵۷:۲۶

اعتمادآنلاین| شاهرخ بیانی درباره برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و صعود به دور دوم انتخابی جام جهانی اظهار داشت: در ابتدا صعود تیم ملی را به همه مردم ایران، کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان ایران در خارج از کشور بازی می‌کنند، برابر عراق نمایش حرفه‌ای داشتند. ملی‌پوشان فوتبال منطقی و اصولی بازی کردند.

وی افزود: عراق با ایجاد لایه‌های فشرده در خط دفاع به دنبال صد حمله بود که در مقابل بازیکنان ما با تجربه بودند. سردار آزمون گلی زد که بیشتر آنها را در تیم باشگاهی‌اش زده بود. زمان مناسبی در نیمه اول گل زدیم و در نیمه دوم به خوبی مدیریت کردیم. برخی از بازیکنان استرس داشتند که طبیعی بود، چرا که نتیجه بازی در روند صعود تیم ملی تاثیرگذار بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم که یا به دلیل استرس بازی بود یا کم تجربگی. اگر مهدی قایدی بازی‌های ملی بیشتری داشت موقعیت خودش را گل می‌کرد. او می‌توانست توپ را کنترل کند و سپس ضربه بزند. خط دفاع ما کمی اشتباه داشت، اما در مجموع خوب کار کردند.

بیانی با بیان اینکه تیم ملی با حوصله بازی کرد، گفت: تیم ملی فوتبالی را بازی کرد که انتظار می‌رفت. مربیان تاکتیکی خوبی را انتخاب کردند، به طوری که بازی ایران به حریف دیکته شد. بردن عراق پس از 10 سال خیلی خوب بود و بار دیگر این پیروزی را به مردم ایران، کادر فنی و بازیکنان و فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم.

وی در رابطه با عملکرد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال تصریح کرد: اسکوچیچ مربی خوبی نشان داده و در تیم‌هایی که حضور داشته است، آنها را متحول کرده است. با شرایطی که بازی تدارکاتی نداشتیم، کارنامه اسکوچیچ خوب بوده است. تنها ناراحتی ما برای انتخاب مارک ویلموتس است که نه تنها نتایج خوبی نگرفت، بلکه باید پول زور هم به او بدهیم. آقایان به خاطر اسم ویلموتس سراغش رفتند و تحقیق کاملی نکرده بودند. در صورتی که الان اسم‌ها مهم نیستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها