باید جلوی افزایش عوارض در تهران را بگیریم

عضو شورای شهر تهران در دوره چهارم با اشاره به این که شورای وحدت در مقابل اشتباهات شورای شهر پنجم می‌ایستد، گفت: جلوی اشتباه شورای پنجم که افزایش عوارض است باید گرفته شود.

باید جلوی افزایش عوارض در تهران را بگیریم
کد خبر: 496300
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۵:۲۳:۴۹

اعتمادآنلاین| ابوالفضل قناعتی در نشست خبری کاندیداهای لیست شورای وحدت گفت: اولین و مهمترین بحث شورای وحدت توجه به منویات مقام معظم رهبری و به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات است. تمام سعی و تلاش افرادی که در شورای وحدت حضور دارند این است که تلاش کنند مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دومین بحث در شورای وحدت درباره انتخابات ریاست جمهوری است که حدود سه ماه است افراد بررسی می شوند تا ببینیم از چه کسی حمایت صورت گیرد. همیشه بحث این بوده که اگر آقای رئیسی کاندیدا شوند شورای وحدت به طور کامل پشت آقای رئیسی است.

شورای وحدت در تبیلغات انتخابات مجلس خبرگان و شورای شهر کمتر ظاهر شده است چرا که اولویت شورای وحدت انتخابات ریاست جمهوری است و تمام ظرفیتهای خودمان را گذاشتیم تا آقای رئیسی رئیس جمهور شوند و مشکلاتی که در این هشت سال گریبانگیر ما شده است بتوانیم پشت سر بگذاریم.

قناعتی ادامه داد: شورای وحدت بیش از 300 نفر از افراد را برای انتخابات شورای شهر با 4 شاخص انقلابی گری، مردم داری، تخصص گرایی و دین مداری مورد بررسی قرار داده است و به این 21 نفر رسیده است. تمام این افراد سابقه مدیریت در حوزه شهری را دارند و جوان گرایی ، سهم بانوان ، حضور افراد با تجربه در این ترکیب 21 نفر لحاظ شده است.

وی با اشاره به مشکلات شهر تهران در حوزه مدیریت شهری گفت: تهران مشکلات زیادی دارد اما موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم رسیدن به درآمد پایدار است.

باید جلوی اشتباه شورای پنجم که افزایش عوارض است را بگیریم چرا که مردم دیگر نمی توانند تحمل کنند و باید در شورای ششم به معیشت مردم توجه ویژه داشته باشیم. امیدواریم با مجلس انقلابی و ان شاءالله دولت انقلابی برای یکبار مدیریت شهری یکپارچه را با همسو شدن تمام جریان ها تجربه کنیم.

قناعتی در بخش دیگری از صحبتهای خود در پاسخ به سوالی درباره به «اجماع نرسیدن لیست اصولگرایان» برای این دوره گفت که آنچه مافیای قدرت خوانده می شود با تشکیل بعضی از لیستها خودش را نشان می دهد؛ لیستهایی که به گفته او «در آن فرآیند قانونی که خودشان تایید کردند را به انجام نرساند و افرادی که چارچوبها را لحاظ نکردند در لیست قرار گرفتند. »


وی ادامه داد: این موضوع نشان می دهد وقتی قانون و منطق نباشد حتما پشت این ماجرا یک قدرت مافیایی است که در لیستها اثر می گذارد.

قناعتی افزود: خود شورای ائتلاف قانونی را گذاشت که 84 نفر براساس آن قانون از بین نظر مردم انتخاب شدند.‌ شورای ائتلاف نباید به مردم دهن کجی کند وقتی 84 نفر را که خودشان قانون گذاشتند و گفتند 21 نفر از این لیست درمی آید اما یک خانم بزرگواری را وارد لیست کردند که هم توهین به آن خانواده معزز شد و هم توهین به افرادی که این فرآیند را طی کردند تا در لیست قرار بگیرند.

وی در همین باره ابراز عقیده کرد: اما آن خانواده را که در عالم عزیز هستند با این ترفند غلط و با شعار خودشان که انقلابی گری است، یک فرد انقلابی را خراب می کنند که البته خودشان ضایع شدند این همان مافیای قدرت است.

شورای ائتلاف اعلام کرد هر کسی در این لیست قرار دارد نباید در هیچ لیست دیگری باشد. چرا یکی از شما آقایان صحبت نمی کند آقای سروری، آقای چمران شما امضا کردید که به تعهد خود پایبند باشید امضا کردید اگر در لیست ائتلاف باشید در هیچ لیستی نمی روید وقتی به امضا خود پایبند نیستند چگونه می خواهید به مردم پایبند باشید. این چه بداخلاقی است که در پیش گرفتید.

او این گروه را متهم کرد که در شهر تهران با پول مردم تبلیغات سنگین می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها