محمداسماعیل کوثری، کاندیدای انتخابات میان‌دوره مجلس:

انصراف زاکانی به نفع رئسی یک اقدام جهادی و انقلابی است

یک کاندیدای انتخابات میان‌دوره مجلس گفت: همگرایی کاندیداهای جریان انقلاب در انتخاب گزینه اصلح موثر است تا اینکه مردم بخواهند از بین چند نفر اصلح را انتخاب کنند. بنظرم آقای زاکانی با این کار منافع ملی و منافع نظام و انقلاب را در نظر گرفتند و یک اقدام جهادی و انقلابی را انجام دادند.

انصراف زاکانی به نفع رئسی یک اقدام جهادی و انقلابی است
کد خبر: 496305
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۵:۲۷:۴۷

اعتمادآنلاین| یک کاندیدای انتخابات میان‌دوره مجلس در تهران گفت: آقای زاکانی منافع ملی و منافع نظام و انقلاب را در نظر گرفتند و یک اقدام جهادی و انقلابی را انجام دادند.


به گزارش تسنیم، محمداسماعیل کوثری کاندیدای انتخابات میان‌دوره مجلس شورای اسلامی در تهران درباره اقدام علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در انصراف به نفع سیدابراهیم رئیسی اظهار داشت: اقدامی که آقای زاکانی انجام داد در راستای منافع نظام جمهوری اسلامی بود از این جهت که مردم با خیال راحت‌تر با حضور گسترده در انتخابات شرکت کنند و تحقیقات‌شان در رابطه با افراد راحت‌تر باشد و گزینه اصلح را با خیال راحت برگزینند.

وی افزود: اگر یکی الی دو نفر دیگر از کاندیداهای جریان انقلاب هم چنین تصمیمی بگیرند کار برای مردم راحت‌تر می‌شود و در عرصه انتخابات اثرگذارتر خواهد بود. همگرایی کاندیداهای جریان انقلاب در انتخاب گزینه اصلح موثر است تا اینکه مردم بخواهند از بین چند نفر اصلح را انتخاب کنند. بنظرم آقای زاکانی با این کار منافع ملی و منافع نظام و انقلاب را در نظر گرفتند و یک اقدام جهادی و انقلابی را انجام دادند.

کوثری با بیان اینکه مشاهدات میدانی و هم نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد شرایط آراء آقای رئیسی بهتر از قبل شده است، گفت: ان شاءالله شاهد روی کارآمدن یک دولت مردمی و انقلابی خواهیم بود که شرایط را به نفع مردم تغییر دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها