کد خبر: 496369
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۰۹:۰۶:۰۰
| |

امید نیازپور، رئیس مجمع ملی جوانان کشور:

جوانان ایرانی با آمدن پای صندوق رای مهر مقبولیت نظام را ثبت ‌خواهند کرد

رئیس مجمع ملی جوانان کشور گفت: جوانان ایران اسلامی به عنوان میدان داران اصلی گام دوم انقلاب با حضور آگاهانه خود پای صندوق های رأی، مٌهر مقبولیت نظام را بر دفتر قطور انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند.

جوانان ایرانی با آمدن پای صندوق رای مهر مقبولیت نظام را ثبت ‌خواهند کرد
کد خبر: 496369
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۰۹:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| امید نیازپور، رئیس مجمع ملی جوانان کشور در پیامی از جوانان ایرانی خواستار شرکت در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری 1400 شد.

به گزارش برنا، متن این دعوت به شرح زیر است:

جوانان ایران اسلامی به عنوان میدان داران اصلی گام دوم انقلاب با حضور آگاهانه خود پای صندوق های رأی، مٌهر مقبولیت نظام را بر دفتر قطور انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند؛ تا نظام مقدس اسلامی همچنان در مرحله‌‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی بالنده و سرفراز به پیش رود.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر جوانان ایران اسلامی در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح بر کسی پوشیده نیست. این قشر فرهیخته، بالنده و پویا در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب احاد مردم و تبیین نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور در انتخابات 28 خردادماه حضور باشکوه خواهند داشت.


اینجانب به نوبه خود، از عموم جوانان عزیز و نخبه کشور ، دعوت می نمایم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها