کد خبر: 496438
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۱:۵۳:۳۸
| |

طارمی: شرکت در انتخابات واجب است

طارمی درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظرم شرکت در این انتخابات واجب است. شما اگر در انتخابات شرکت نکنید هر بلایی در آینده سر این کشور بیاید چه خوب باشد و چه بد، حق نظر دادن ندارید.

طارمی: شرکت در انتخابات واجب است
کد خبر: 496438
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۱:۵۳:۳۸

اعتمادآنلاین| مهدی طارمی در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی اظهار داشت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند، کار می‌کنند تا به جام جهانی صعود کنند و فکر نمی‌کنم فرقی بین تیم‌ها باشد.

به گزارش ایرنا، وی درباره اتمام قرارداد اسکوچیچ خاطرنشان کرد: من به عنوان بازیکن، بازی می‌کنم و کار مدیریت را به مدیران می‌سپارم.

مهاجم تیم ملی در ادامه بیان داشت: ناامید نشده بودیم و مطمئن بودیم که صعود می‌کنیم. شاید یکسری ناامید شده بودند اما بازیکنان ناامید نشده بودند ولی نمی‌شد قبل از صعود صحبتش را مطرح کنیم. شما دیدید، ما تلاش کردیم تا بهترین عملکردمان را برای مردم عزیز انجام بدهیم و خدا را شکر به مرحله بعد صعود کردیم.

مهاجم پورتو در ادامه درباره جدایی کارلوس کی‌روش و اینکه آیا دوباره به روندی که در زمان او داشتیم برخواهیم گشت یا خیر، تصریح کرد: بعد از آن اتفاق، خیلی سخت است که روند را به آن شکل دنبال کنیم. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، خوشایند باشد. دل مردم را برای چند روز شاد کنیم و به جام جهانی صعود و در جام جهانی هم خوب بازی کنیم. شاد کردن دل مردم بزرگترین نعمتی است که خداوند می‌تواند به ما بدهد.

طارمی درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظرم شرکت در این انتخابات واجب است. شما اگر در انتخابات شرکت نکنید هر بلایی در آینده سر این کشور بیاید چه خوب باشد و چه بد، حق نظر دادن ندارید. مردم بررسی کنند و ببینید که چه کسی صلاحیت دارد و به آن رای بدهند. اگر مردم رای ندهند بعدها حق گلایه از شرایط موجود را ندارند. باید خیلی منطقی فکر کنند و به فردی که صلاحیت رئیس جمهور شدن را دارد رای بدهند. مردم ما حق شان بالاتر از این حرف‌هاست که در این دوران گذرانده‌ایم و امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای مردم ما رقم بخورد.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها