سفر هیأت اسرائیلی به قاهره برای تثبیت آتش‌بس در غزه

هیأت اسرائیلی به ریاست یکی از اعضای شورای امنیت داخلی این رژیم به منظور بررسی پرونده غزه و تثبیت آتش‌بس، امروز به قاهره سفر می‌کند.

سفر هیأت اسرائیلی به قاهره برای تثبیت آتش‌بس در غزه
کد خبر: 496457
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۲:۳۵:۳۵

اعتمادآنلاین| هیأت رژیم صهیونیستی امروز پنج‌شنبه در حالی برای بررسی آتش‌بس غزه به قاهره می‌رود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز چهارشنبه برخی اهداف در نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش فارس، وبگاه «عرب 48» گزارش کرد که هیأت رژیم صهیونیستی در این سفر پرونده غزه از جمله تثبیت آتش‌بس و تبادل اسرا با جنبش حماس را بررسی خواهد کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هیأتی از شورای امنیت قومی این رژیم به قاهره می‌رود و در این سفر راهکارهای تثبیت آتش‌بس را بررسی می‌کند و هدف از این سفر نیز پیدا کردن راهکار حل‌وفصل این مسئله با میانجی‌گری مصر است.

بنابراین گزارش، هیأت صهیونیستی در این سفر بر خواسته تل‌آویو مبنی بر عدم پرداختن به مسائل مدنی و بازسازی غزه بدون بازگرداندن اسرای اسرائیلی، تأکید خواهد کرد.

از سوی دیگر تحلیلگران نظامی اسرائیل گفتند که اسرائیل هیچ بازدارندگی در مقابل حماس یا هر گروه فلسطینی دیگر در نوار غزه محقق نکرده و انتظار نمی‌رود که این مسئله محقق شود با وجود آنکه اسرائیل آغازگر تجاوز به غزه بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها