کد خبر: 496489
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۴:۱۴:۳۲
| |

اردوغان، رئیس جمهور ترکیه:

به بایدن گفتم انتظار رفتار متفاوت درباره اس 400 از ما نداشته باشد

رئیس جمهور ترکیه گفت: به بایدن گفتم انتظار گامهای متفاوتی از سوی ما درباره جنگنده اف 35 و سامانه موشکی اس 400 نداشته باشید. زیرا ما در ماجرای اف 35 آنچه وظیفه مان بود را انجام دادیم.

به بایدن گفتم انتظار رفتار متفاوت درباره اس 400 از ما نداشته باشد
کد خبر: 496489
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۴:۱۴:۳۲

اعتمادآنلاین| رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی که امروز پنجشنبه انجام گرفت، در خصوص دیدارش با بایدن اظهار داشت: به بایدن گفتم انتظار گامهای متفاوتی از سوی ما درباره جنگنده اف 35 و سامانه موشکی اس 400 نداشته باشید. زیرا ما در ماجرای اف 35 آنچه وظیفه مان بود را انجام دادیم.

به گزارش تسنیم، وی درباره خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان نیز گفت: پس از خروج نیروهای آمریکایی، ترکیه در این کشور مسئولیت بیشتری می تواند داشته باشد.

رئیس جمهور ترکیه همچنین درباره قره باغ نیز اظهار داشت: ارمنستان باید برداشتن گامهای اعتماد ساز را آغاز کند. دادن نقشه‌های مناطق مین گذاری شده به جمهوری آذربایجان در این مسیر یک گام مهم خواهد بود. من از سوی روسیه درباره توافق قره باغ نیز احتمال به تاخیر انداختن توافق را نمی دهم. بلکه برعکس در فضای همکاری قرار داریم. در آینده نزدیک با پوتین درباره کریدور زنگزور دیدار خواهیم داشت.

اردوغان درباره فرایند واکسینه کردن مردم ترکیه نیز گفت: در روند واکسیناسیون زیادی که وجود دارد، در بسیاری از جاها راحتی و ‌آرامش به وجود آمده است. امیدوارم در ماههای سپتامبر و اکتبر(شهریور و مهر) بتوانیم واکسن ملی خود را تولید کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها