کد خبر: 496498
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۴:۵۰:۴۱
| |

احمد علی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا:

نجیب ترین سربازان، سربازان ایران اسلامی هستند

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: نجیب ترین سربازان، سربازان ایران اسلامی هستند که با کمترین امکانات، بالاترین امنیت را برای هموطنان خود در سراسر کشور تولید می کنند.

نجیب ترین سربازان، سربازان ایران اسلامی هستند
کد خبر: 496498
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۴:۵۰:۴۱

اعتمادآنلاین| احمد علی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا در ارتباط ویدئو کنفرانسی با نمایندگان کارکنان وظیفه استان های مرزی و مراکز آموزش و ستاد مرزبانی ناجا با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: کارکنان وظیفه در مرزبانی نیروی انتظامی موثرترین افراد در حفظ نظم و امنیت حدود و ثغور کشور می باشند و از زحمات این عزیزان در برقراری امنیت مطلوب مرزها تقدیر می کنم.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به دوران شیرین خدمت مقدس سربازی در عنفوان جوانی، افزود: کار شما سربازان دارای کرامت است و خدمت وظیفه عمومی، خدمت مقدسی است که در زمان جنگ و صلح نیازهای کشور و ملت را برآورده می کنند.

سردار گودرزی عملکرد و کشفیات اخیر مرزبانان در مرزهای ایران اسلامی را نشان از هوشیاری و اشرافیت آنان در مرزها دانست و تصریح کرد: سربازان به عنوان بازوان توانمند و چشمان همیشه بیدار نظام هستند و خدمت سربازی یک مسئولیت خطیر و ارزشمند است که همه ما باید در این لباس سربازی خادم خوبی برای ملت و سرباز سربلندی برای نظام و انقلاب باشیم.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا بیان داشت: نجیب ترین سربازان، سربازان ایران اسلامی هستند که با کمترین امکانات، بالاترین امنیت را برای هموطنان خود در سراسر کشور تولید می کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه سرباز در نیروهای مسلح افزود: نفس کشیدن سرباز در مرزهای ایران اسلامی عبادت است و سربازان، سرمایه های با ارزش و دیدبانان مرزهای امنیت و آرامش در کشور هستند.

سردار گودرزی بیان داشت: یکی از ویژگی های دوران خدمت سربازی اتحاد و همبستگی است که در جوانان این مرز و بوم به خوبی نمایان است و دوران سربازی یکی از پرخاطره ترین دوران زندگی و دوران یادگیری درس استقامت، صبر، شهامت و پایداری است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حضور پرشور هموطنان در انتخابات سال 1400، عنوان کرد: مرزبانان نیروی انتظامی گوش به فرمان مولای و مقتدایشان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) با چشمانی بیدار، امنیت مرزهای ایران اسلامی را برقرار می کنند و با حضور پررنگ در این انتخابات شرکت می کنند و رای خود به صندوق ها خواهند ریخت.




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها