«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| پیتزا مجانی ندهید، از سوی پلیس پاکستان بازداشت می شوید!

افسران پلیس لاهور پاکستان بعد از آن که کارکنان یک پیتزافروشی معروف حاضر نشدند به آنها و میهمان ویژه‌ای که با خود آورده بودند پیتزای مجانی بدهند، همه از جمله آشپزها را بازداشت و در شلوغ‌ترین ساعت فروش در بازداشتگاه نگه داشتند.

دور دنیا| پیتزا مجانی ندهید، از سوی پلیس پاکستان بازداشت می شوید!
کد خبر: 496514
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پلیس لاهور پاکستان کارکنان یک پیتزافروشی زنجیره‌ای را به دلیل عدم سرو پیتزا مجانی برای مامورانش هفت ساعت بازداشت کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، فرانس پرس خبر داد افسران پلیس لاهور پاکستان بعد از آن که کارکنان یک پیتزافروشی معروف حاضر نشدند به آنها و میهمان ویژه‌ای که با خود آورده بودند پیتزای مجانی بدهند، همه از جمله آشپزها را بازداشت و در شلوغ‌ترین ساعت فروش در بازداشتگاه نگه داشتند.

به گفته این خبرگزاری افسران پلیس که به شدت از اصرار کارکنان پیتزافروشی عصبانی شده بودند هر 19 کارمند آن را با خود بردند.

این فست‌فود زنجیره‌ای با اشاره به اینکه تمام بازداشت‌شدگان جوان و برخی از آنها دانشجو بودند، تاکید کرد: «این اولین باری نیست که در معرض چنین باج‌گیری‌هایی قرار می‌گیریم اما می‌خواهیم که آخرین بار باشد.»

در مقابل انعام غنی یکی از مسئولین پلیس منطقه در تویترش نوشت: «ما در واکنش به درخواست‌های مردمی برای پایان دادن به این رفتارها تاکنون 9 نفر از افسران پلیس که در این امر دخیل بودند را بازداشت کرده‌ایم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها