غلامحسین پیروانی:

تیم ملی با سیاست بازی کرد/ اسکوچیچ کار بزرگی انجام داد

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید تغییر سرمربی تیم ملی تغییری در روند این تیم ایجاد نمی‌کند.

تیم ملی با سیاست بازی کرد/ اسکوچیچ کار بزرگی انجام داد
کد خبر: 496535
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۰۷:۳۴:۵۴

اعتمادآنلاین| غلامحسین پیروانی، درباره پیروزی ایران مقابل عراق و صعود به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بازیکنان با سیاست و با برنامه ریزی کار کردند و وارد حاشیه نشدند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی یک بازی قابل قبول را ارائه و کار بزرگی انجام داد و این نشان داد که اسم‌ها نمی‌توانند کاری انجام دهند و غیرت، تعصب و مردانگی بازیکنان باعث شد عراق را شکست دهیم.

او ادامه داد: کار بزرگی انجام دادیم و به دست آمدن این نتیجه خیلی سخت بود. عراق در بازی آخر استرس نداشت و ایرانی‌ها استرس داشتند اما خداراشکر موفق شدیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. باید برای ادامه رقابت‌ها بازی‌های تدارکاتی قوی تری را داشته باشیم، چون برنامه ریزی برای دور بعدی رقابت‌ها بسیار سخت است.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: نمی‌شود در این شکل بازی‌ها همیشه بحث فنی را در نظر گرفت و باید احتیاط هم دخیل باشد اما در هر صورت کار بازیکنان تیم خوب بود.

بازیکنان در حمله خوب حمایت کردند و پوشش خوبی انجام دادند. بازی ساده‌ای نبود اما قابل قبول بازی کردیم. ان‌شاءالله برای بازی‌های مرحله بعد بیشتر تدارک ببینیم تا خوب محک بخوریم.

او در رابطه با اتمام یافتن قرارداد اسکوچیچ گفت: به نظر من هر مربی بیاورند مثل اسکوچیچ خواهد بود، چون این مربی بهتر از این هم می‌تواند نتیجه بگیرد.

در گذشته نام‌های بزرگی را آوردیم و حتی با خود آقای کی‌روش چندین بار مقابل عراق متوقف شدیم. اسکوچیچ کار بزرگی انجام داد و اگر بازی‌های دوستانه بزرگ برایش بگذارند و تیم تدارک خوبی ببیند با همین مربی می‌توانیم موفق باشیم.

پیروانی درباره ادامه رقابت‌ها گفت: مرحله بعد بسیار سخت تر خواهد بود و باید با برگزاری بازی‌های دوستانه نقاط قوت و ضعف‌مان مشخص شود. کار برای‌مان سخت است اما امیدوارم بتوانیم موفق عمل کنیم و در نهایت به جام جهانی صعود کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها