کد خبر: 496629
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۰:۳۳:۰۷
| |

جمهوری خواهان آمریکا:

بایدن باید آزمون‌های ادراکی بدهد

چند تن از نمایندگان جمهوری خواه به رهبری یک پزشک سابق کاخ سفید در نامه‌ای به بایدن از وی خواستند تا در ادامه روند ایجاد شده از سوی ترامپ برای مستندسازی و نشان دادن توانایی‌های ذهنی، او هم "تست ادراکی" بدهد.

بایدن باید آزمون‌های ادراکی بدهد
کد خبر: 496629
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۰:۳۳:۰۷

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا مدعی است که در مرکز درمانی والتر رید و در مقابل پزشکان، آزمون ادراکی داد و از آن سربلند بیرون آمد و وی در جریان کارزار انتخاباتی 2020 بارها به جو بایدن، رقیبش تاکید کرد تا این آزمون را بدهد و نتایجش را نیز ارائه کند که راهی برای نشان دادن نامناسب بودن بایدن برای پست ریاست جمهوری آمریکا بود.

به گزارش ایسنا، این جمهوری خواهان در نامه خود به ریاست دکتر رونی جکسون، پزشک سابق کاخ سفید نوشتند: مردم آمریکا باید به رئیس جمهور خود اطمینان کامل داشته باشند. آنها شایسته این هستند که بدانند او می‌تواند وظایف رئیس دولت و فرمانده کل قوا را انجام دهد. آنها مستحق شفافیت کامل در مورد توانایی‌های ذهنی بالاترین رهبر منتخب خود هستند.

امضا کنندگان این نامه مدعی‌اند که تحلیل ذهنی بایدن و فراموشکاری‌ها او در 18 ماه گذشته نمایان‌تر شده و به یکسری گاف‌هایی اشاره کردند که از او اخیرا سر زده است.

آنها همچنین به این نکته اشاره کردند که چطور ترامپ در این آزمون شرکت کرد و به بایدن نیز تاکید کردند تا از این روند پیروی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها