کد خبر: 496718
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۳:۵۴:۱۹
| |

محسن حاجی میرزایی:

انتخابات یکی از تأثیرگذارترین پدیده‌های اجتماعی است

وزیر آموزش و پرورش خبر داد امسال با جمعیت بالای یک میلیون و سیصد هزار نفر از رای اولی‌ها رو به رو هستیم و گفت: انتخابات یکی از تأثیرگذارترین پدیده‌های اجتماعی است.

انتخابات یکی از تأثیرگذارترین پدیده‌های اجتماعی است
کد خبر: 496718
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۳:۵۴:۱۹

اعتمادآنلاین| محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در شعبه أخذ رأی سیار مستقر در وزارت کشور، اظهار کرد: این انتخابات مانند ادوار گذشته با شکوه و با بهترین خیرها برای مردم ما به انجام خواهد رسید.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: از سوی دیگر با جمعیت بالای یک میلیون و سیصد هزار نفر از رای اولی‌ها رو به رو هستیم که عمده این‌ها دانش آموزان ما هستند؛ دانش آموزان با انتخابات به خوبی آشنا هستند و در همین سال گذشته، انتخابات مجلس دانش آموزی را برگزار کردیم و بیش از یک میلیون نفر از دانش آموزان در انتخابات مجلس دانش آموزی شرکت کرده‌اند و یک مجلس دانش آموزی ملی در سطح کشور و هر استان داریم.

پس دانش آموزان با این اقدام مهم آشنا هستند و ان شاءالله با حضور با شکوه در صندوق‌های رأی این تمرین با شکوه را در صحنه ملی هم ایفا کنند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: انتخابات یکی از تأثیرگذارترین پدیده‌های اجتماعی، از حیث قلمرو و هم از جهت این که همه مردم و شئون زندگی آن‌ها را در بر می‌گیرد، بسیار مهم و تأثیرگذار است، زیرا عمق این تآثیرگذاری بسیار زیاد است و با این انتخاب برای 4 سال سکان اداره کشور را به دست فردی می‌دهیم که باید تصویر آینده کشورمان را بسازد. ان شاءالله این انتخابات مانند سایر انتخابات‌، با حضور ملت ایران برگ زرینی در کارنامه ملت ایران باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها