احتمال توافق وین در سالگرد شکل‌گیری برجام؟

سرپرست هیات روسیه در مذاکرات برجامی وین در توئیتی ، تلویحا از احتمال دستیابی طرف های مذاکرات هسته ای ایران به توافق تا روز 15 ژوئیه (24 تیر) و تقریبا همزمان با ششمین سالگردتوافق برجام خبر داد.

احتمال توافق وین در سالگرد شکل‌گیری برجام؟
کد خبر: 496948
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۰:۱۰:۰۶

اعتمادآنلاین| میخائیل اولیانوف ساعاتی پیش در توئیتی در پاسخ به توئیت لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال که نوشته بود «آیا کسی حاضر است بر سر حصول توافق مذاکرات وین تا روز 15 ژوئیه شرط ببنند؟» نوشت: موقعیت شغلی من اجازه شرط بندی نمی دهد اما این ایده را دوست دارم که روز 15 ژوئیه به عنوان یک تاریخ هدف باشد ، روزی که ششمین سالگرد شکل گیری برجام است.

به گزارش ایرنا، اولیانوف اما داخل پرانتز نوشت که «البته این موضوع را خیلی جدید نگیرید چون گاهی یک ذره شیطنت حتی برای یک دیپلمات هم مجاز است.»

لارنس نورمن خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال ساعاتی پیش در صفحه توئیترش نوشت دور ششم مذاکرات برجامی وین امروز یا فردا به پایان می رسد و دور بعد، از اوایل ماه ژوئیه (حدود دوهفته دیگر) از سر گرفته خواهد شد.

براساس گزارش نشریه آکسیوس، یک مقام آگاه آمریکایی به تازگی اعلام کرده است که جو بایدن رییس جمهوری آمریکا به دنبال احیای برجام پیش از سوگند رییس جمهوری جدید ایران در هفته های آینده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها