کد خبر: 497086
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۴:۱۰:۴۷
| |

برگزیدگان جشنواره «موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی» معرفی می‌شوند

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی «موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی» بیست و نهم خرداد ماه به صورت مجازی از سالن مهر حوزه هنری پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

برگزیدگان جشنواره «موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی» معرفی می‌شوند
کد خبر: 497086
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۴:۱۰:۴۷

اعتمادآنلاین| آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی «موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی» بعد از ظهر بیست و نهم خرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش مهر، به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، این مراسم که به صورت زنده از شبکه های اجتماعی پخش می شود در سالن مهر حوزه هنری در معرض تماشای مخاطبان قرار می گیرد.

این جشنواره در 2 بخش تجلیل از «برترین آثار موسیقیایی پیرامون وجود مبارک حضرت رسول اکرم (ص)» و «حمایت از 10 هنرمند یا گروه هنری برتر برای تولید 10 اثر شاخص موسیقایی پیرامون حضرت رسول اکرم (ص)» برگزار شده است که در بخش حمایت از آثار هنرمندان یا گروه‌های هنری، علاقه مندان می توانستند در گونه‌های متنوع حوزه موسیقی و سرود، طرح و ایده تولیدی خود را متناسب با موضوع جشنواره به همراه سوابق و نمونه آثار خود ارسال ‌کنند.

شورای علمی جشنواره نیز پس از ارزیابی، 10 هنرمند یا گروه هنری برتر را طی فرایندی تخصصی (از ایده تا تولید) برای تولید اثر شاخص، مورد حمایت قرار می داد.

شخصیت والای پیامبر اکرم (ص)، پیامبر اکرم (ص) در قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص)؛ محور وحدت، پیامبر اکرم (ص) و عترت موضوعات اصلی این رویداد موسیقایی بودند.

آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی «موسیقی ها و نغمه های محمدی» ساعت 18 بیست و نهم خرداد ماه به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن مهر حوزه هنری برگزار می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها