کد خبر: 497100
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۴:۳۴:۳۵
| |

سیدناصر موسوی‌لارگانی، نماینده مجلس:

مشکلات مردم با برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور منتخب مرتفع می‌شود

یک نماینده مجلس گفت: اطمینان دارم که در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و به برکت دهه کرامت و امام هشتم(ع)، لطف خدا مشمول خادم الرضا خواهد شد و مشکلات عدیده مردم در سایه برنامه ریزی دقیق مرتفع می شود. 

مشکلات مردم با برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور منتخب مرتفع می‌شود
کد خبر: 497100
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۴:۳۴:۳۵

اعتمادآنلاین| نماینده مردم فلاورجان پیروزی سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، به سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور منتخب مردم ایران، تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

یدالله مع الجماعه

28 خردادماه 1400 به واسطه عزم ملی و حضور باشکوه ملت در تاریخ انقلاب 42ساله، بدل به یوم الله دیگری شد. حضور پرشور، حماسی و آگاهانه مردم سرافراز و عزتمند ایران اسلامی به خصوص مردم با بصیرت شهرستان فلاورجان در لبیک به دعوت پیشوا و مقتدای خود مقام معظم رهبری که سند افتخار و ولایتمداری این ملت آزاده است را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و عموم ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

علیرغم ماه ها هجمه رسانه ای 24ساعته بنگاه‌های خبرپراکنی غربی و سعودی، شکل گیری این حماسه عظیم نماد تقویت جمهوریت، اسلامیت و مردم سالاری دینی است که در پرتو رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین جهان، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را افزون نمود.

اینجانب ضمن پذیرش نقص ها و‌ مشکلات موجود در سیستم اجرایی کشور که منجر به گلایه اقشار مختلف مردم شده، از همه کاندیداها، احزاب و گروه ها و اقشار مختلف ملت بابت تلاش برای خلق این افتخار، صمیمانه قدردانی می نمایم.

کسب رأی اعتماد قاطع ملت ایران را به دانشمند فرهیخته برادر انقلابی حضرت سید ابراهیم رئیسی تبریک می‌گویم. اطمینان دارم که در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و به برکت دهه کرامت و امام هشتم(ع)، لطف خدا مشمول خادم الرضا خواهد شد و مشکلات عدیده مردم در سایه برنامه ریزی دقیق مرتفع می شود.

امیدوارم سرمایه عظیم رأی جاودانه ملت کمک قابل توجهی در جهت رشد و اعتلای کشور بنماید. اطمینان دارم آقای دکتر رئیسی در دولت سیزدهم از ظرفیت همه نیروهای انقلابی و دوستدار نظام به ویژه جوانان عزیز، استفاده وافری نموده تا زدودن فقر، بیکاری و رکود از چهره ایران عزیز و جهش واقعی مورد انتظار اجرایی گردد.

از حضور دغدغه مندانه آقایان دکتر رضایی و دکتر قاضی زاده هاشمی در صحنه انتخابات که به شور انتخاباتی افزود قدردانی و از اقدام جهادی برادران عزیزم آقایان دکتر زاکانی و‌ دکتر جلیلی بابت دفاع از ارزش‌ها در جریان تبلیغات و استعفای به موقع قدردانی می‌کنم.

همچنین به منتخبین ملت در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و دوره ششم شوراهای اسلامی تبریک عرض می‌نمایم. به برادران و‌ خواهران عزیز منتخب مردم عزتمند روستاها و شهرهای شهرستان فلاورجان تبریک ویژه عرض نموده امیدوارم ضمن پایبندی بر تعهدات ارائه شده در زمان تبلیغات، مردم‌داری و تلاش شبانه روزی را سرلوحه کار و عمل خود قرار دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها