کد خبر: 497111
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۴:۴۹:۰۷
| |

فرزانه فصیحی از المپیک دور شد

شانس المپیکی شدن فرزانه فصیحی دونده سرعتی ایران کم شد. فصیحی قرار بود همراه تیم ملی دوومیدانی به جام کازانف اعزام شود.

فرزانه فصیحی از المپیک دور شد
کد خبر: 497111
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۴:۴۹:۰۷

اعتمادآنلاین| تیم دیروز به قزاقستان رفت اما او جزو مسافران نبود. هاشم صیامی، رئیس فدراسیون به ایسنا گفته است کشور میزبان برای فصیحی و رضا مقدم پرتابگر چکش دعوت‌نامه ارسال نکرده است اما توضیح نداده قزاقستان به چه دلیلی حاضر نشده به این دو ورزشکار ویزا بدهد.

به گزارش همشهری، فصیحی سال گذشته بعد از حضور در صربستان رکورد ورودی مسابقات جهانی دوی 60 متر را به دست آورد، امسال هم در این کشور تمرین کرد تا به رکورد ورودی المپیک توکیو در دوی 100 متر برسد اما با از دست دادن این 2 مسابقه خیلی امیدوار نیست. او به همشهری می‌گوید: «بعد از مسابقات بورسا قرار بود در مسابقات ارزروم شرکت کنم. تشخیص فدراسیون این بود که من در ترکیه نمانم و به ایران برگردم و برای مسابقات قزاقستان آماده شوم. من هم همین کار را کردم ولی قزاقستان ویزا نداد. با این اتفاق من 2 مسابقه را از دست دادم.» رکورد ورودی دوی 100 متر زنان برای بازی‌های المپیک توکیو 11 و 15 صدم ثانیه است ولی فرزانه با رکورد 11 و 61 صدم ثانیه کار راحتی ندارد. او در نظر داشت از طریق

رنکینگ به ورودی برسد: «رسیدن به رکورد ورودی سخت بود اما می‌توانستم با حضور در چند مسابقه امتیازاتم را بالا ببرم و از طریق رنکینگ سهمیه بگیرم؛ حالا شرایط خیلی سخت شده است.» فصیحی فقط در مسابقات ازبکستان فرصت دارد که سهمیه بگیرد: « خیلی امیدوار نیستم که بتوانم به ازبکستان بروم. به جای اینکه ذهن من درگیر مسابقه و تمرین باشد، مدام باید به این فکر کنم که می‌توانم ویزا بگیریم، می‌توانم مسابقه بدهم و...»

اگر فدراسیون چند روز زودتر برای گرفتن ویزای قزاقستان اقدام می‌کرد شاید فصیحی می‌توانست در این مسابقات بدود. گفته می‌شود ویزای این کشور 3 روزه صادر می‌شود. فصیحی می‌گوید:‌«فرصت نبود که دوباره اقدام کنیم. شاید اگر زودتر متوجه می‌شدم که ویزا نداده‌اند، می‌شد کاری کرد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها