محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پیام تبریک به رئیسی؛

امیدوارم شاهد افزایش خدمت بیشتر در شرایط سخت اقتصادی باشیم

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

امیدوارم شاهد افزایش خدمت بیشتر در شرایط سخت اقتصادی باشیم
کد خبر: 497143
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۶:۳۱:۰۷

اعتمادآنلاین| رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام محمود واعظی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی رئیس جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حماسه غرورآفرین و امیدبخش دیگری از مردم فهیم و شریف ایران و انتخاب جناب‌عالی به عنوان رئیس جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم.

اکنون که کشور عزیزمان با گنجینه‌ای از تجربیات گرانبها در مرحله جدیدی از خدمتگزاری قرار گرفته، امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

دوام توفیقات جنابعالی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی و سعادت ملت شریف ایران را از درگاه خداوند رحمان مسألت دارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها