مطبوعات اسپانیا علیه تیم انریکه؛ بسیار بد و شلخته بازی می کنیم!

مطبوعات اسپانیا پس از دومین تساوی لاروخا در مسابقات یورو 2020 به شدت از نمایش تیم انریکه انتقاد کردند.

مطبوعات اسپانیا علیه تیم انریکه؛ بسیار بد و شلخته بازی می کنیم!
کد خبر: 497288
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۴۹:۰۴

اعتمادآنلاین| تیم ملی اسپانیا دوباره مساوی کرد و نتوانست در دومین دیدار خود نیز برد بدست آورد. آنها اکنون با 2 امتیاز در رده سوم قرار دارند و امکان دارد این تیم نتواند به مرحله بعد صعود کند.

این نمایش ضعیف تیم ملی اسپانیا در حالی است که احساس می شد این تیم می تواند به یکی از خوب های یورو نام گیرد.

مطبوعات اسپانیا که به شدت از نمایش و نتیجه های این تیم عصبانی بودند، در جلد امروز خود به شدت انتقاد کردند و این وضعیت را هشداری قرمز خواندند.

مارکا

مارکا با تیتر «چقدر شلخته هستیم» از نمایش به شدت ضعیف تیم ملی اسپانیا نوشت. مارکا به انتقاد از شاگردان انریکه پرداخت و نوشت که حتی این تیم نمی تواند یک برد در این رقابت کسب کند. آنها باید در هفته آینده یک بازی مهم و حیاتی مقابل اسلواکی به ثبت رسانند و اگر بتوانند آنها را ببرند به مرحله بعدی صعود کنند.

مارکا همچنین از پنالتی خراب شده مورنو نوشت و از درخشش لواندوفسکی در لهستان صحبت کرد.

آ س

آ.اس با تیتر «هشدار قرمز» از وضعیت نگران کننده لاروخا نوشت. این نشریه با تصویر پنالتی از دست رفته مورنو نوشت که تیم ملی اسپانیا قادر به شکست لهستان نبود و حالا باید برای صعود به مصاف اسلواکی برود.

موندو دپورتیوو که جلد اصلی خود را به خرید تازه وارد بارسلونا اختصاص داد، در بالای صفحه خود نوشت: ما نمی توانیم بلند شویم.

موندو از پنالتی از دست رفته مورنو نوشت و نمایش بی دقت مهاجمان در خط تهاجمی صحبت کرد.

اسپورت نیز تیتر « تلو تلو خطرناک» را به روی جلد برد و از کم رنگ شدن صعود نوشت. تیم ملی اسپانیا باید برای صعود مقابل اسلواکی در روز چهارشنبه تمام سعی خود را بکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها