گروه‌های فلسطینی:

تجربه دموکراتیک 40 ساله ثابت کرده ایران قادر به مقابله با چالش‌هاست

گروه‌های فلسطینی ضمن تبریک به انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور و برگزاری موفق انتخابات در ایران، اعلام کردند، تجربه دموکراتیک چهل ساله نشان‌دهنده توانایی ملت ایران در مقابله با چالش‌ها و قوای استکباری است.

تجربه دموکراتیک 40 ساله ثابت کرده ایران قادر به مقابله با چالش‌هاست
کد خبر: 497296
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۵۹:۱۰

اعتمادآنلاین| آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران با کسب بیش از 17 میلیون و 900 هزار رای پیروز شد و از دیروز (شنبه) سران کشورهای مختلف این پیروزی را به وی تبریک گفته‌اند.

به گزارش فارس، بر اساس گزارش «العهد»، در همین ارتباط، «ایمن الششنیه» دبیرکل کمیته‌های مقاومت فلسطین هم ضمن تبریک به آیت‌الله رئیسی، گفت: موفقیت تجربه دموکراتیک در ایران طی چهار دهه ثابت کرد که ملت ایران قادر به مقابله با تمام چالش‌ها و ایستادن در برابر قوای استکبار جهانی است.

«سالم عطاءالله» معاون دبیرکل جنبش مجاهدین فلسطین نیز انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت.

وی همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران را تبریک گفت و آن را مبارزه‌طلبی دیگری در برابر توطئه‌های صهیونیستی-غربی خواند که محور مقاومت را هدف گرفته است.

عطاءالله همچنین از نقش ملت ایران در شکست توطئه‌های اطلاعاتی غرب برای شکست اراده مقاومت و حمایت از ملت و مقاومت فلسطین قدردانی کرد و افزود: به کار و همبستگی بیشتر در امتداد محور مقاومت برای مقابله با تروریسم صهیونیستی و گردنکشی آمریکا چشم دوخته‌ایم.

«یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز انتخاب رئیس‌جمهور جدید را به وی، جمهوری اسلامی و ملت ایران تبریک گفت و آن را یک دستاورد بزرگ خواند که انقلاب و جایگاه آن را در ایران و جهان تقویت می‌کند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، وی از نقش تهران در حمایت از مقاومت فلسطین و ملت آن قدردانی کرد و افزود، علیرغم تمام توطئه‌ها و حملات خبیثانه به رهبری دستگاه‌های اطلاعاتی جهانی و نیز صدها رسانه مورد حمایت آنها برای هدف گرفتن داخل ایران؛ ملت اصیل، بیدار و حامی انقلاب اسلامی همچنان به تسلیم شدن سرباز می‌زند.

الحساینه ادامه داد، ایرانی‌ها به شکلی گسترده در انتخابات شرکت کردند و این نشان دهنده صلابت جمهوری اسلامی ایران است که خط انقلاب را همچنان حفظ کرده است.

شنبه (دیروز) جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس نیز در پیام‌هایی جداگانه به آیت‌الله رئیسی به عنوان منتخب ملت تبریک گفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها