کد خبر: 497297
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۶:۱۵:۰۰
| |

پایان رأفت، مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

پرسپولیس می‌تواند قهرمان سوپرجام شود/ گل‌محمدی باید از ملی‌پوشان پرسپولیس استفاده کند/ ترابی و مغانلو نقطه قوت پرسپولیس هستند/ تراکتور با بهترین تیم ایران بازی دارد/ رسول خطیبی نگاه ویژه‌ای به جوانان دارد/ جدایی دژاگه و شجاعی تاثیری در روند تراکتور ندارد

پایان رأفت، بازیکن پیشین پرسپولیس، درباره دیدار سوپرجام گفت: پرسپولیس امروز یک دیدار حساس برابر تراکتور دارد و با پیروزی در این دیدار می‌تواند قهرمان سوپرجام ایران شود. شاگردان یحیی گل‌محمدی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر فوتبال ایران عملکردی فوق‌العاده داشته‌اند و همین موضوع می‌تواند نقطه قوت پرسپولیس برابر تراکتور باشد.

پرسپولیس می‌تواند قهرمان سوپرجام شود/ گل‌محمدی باید از ملی‌پوشان پرسپولیس استفاده کند/ ترابی و مغانلو نقطه قوت پرسپولیس هستند/ تراکتور با بهترین تیم ایران بازی دارد/ رسول خطیبی نگاه ویژه‌ای به جوانان دارد/ جدایی دژاگه و شجاعی تاثیری در روند تراکتور ندارد
کد خبر: 497297
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۶:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز پرسپولیس و تراکتور دیدار سوپرجام فوتبال ایران را برگزار می‌کنند، دیداری که به صورت سنتی قبل از آغاز فصل جدید فوتبالی برگزار می‌شود تا به نوعی افتتاحیه فصل جدید باشد. هرچند در سه سال گذشته دیدار سوپرچام در ابتدای فصل برگزار می‌شد، اما این دیدار امسال به دلایل مختلف تقریباً در انتهای فصل برگزار می‌شود. پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و تراکتور به عنوان قهرمان جام حذفی فوتبال ایران در فصل گذشته قرار است رأس ساعت 19:30 دقیقه امروز 30 خردادماه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند.

پرسپولیس در حالی برابر تراکتور قرار می‌گیرد که وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و تراکتور نیز اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را به همراه نخواهد داشت.

پایان رأفت، بازیکن پیشین پرسپولیس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره این بازی گفت: پرسپولیس امروز یک دیدار حساس برابر تراکتور دارد و با پیروزی در این دیدار می‌تواند قهرمان سوپرجام ایران شود. شاگردان یحیی گل‌محمدی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر فوتبال ایران عملکردی فوق‌العاده داشته‌اند و در تیم ملی نیز درخشان ظاهر شده‌اند و همین موضوع می‌تواند نقطه قوت پرسپولیس برابر تراکتور باشد.

رأفت در پاسخ به این سوال که آیا غیبت 2 بازیکن اصلی پرسپولیس یعنی وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت‌شان، می‌تواند به ضرر پرسپولیس باشد گفت: متاسفانه پرسپولیس وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. دیگر بازیکنان پرسپولیس هم که در اردوی تیم ملی بودند خسته هستند و همین می‌تواند شرایط یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس را سخت کند. هرچند اعتقاد دارم گل‌محمدی باید از ملی‌پوشان تیمش برابر تراکتور استفاده کند. پرسپولیس همین حالا هم 2 بازیکن مصدوم دارد و استفاده نکردن از ملی‌پوشان می‌تواند یک جام را از پرسپولیس بگیرد.

این مهاجم پیشین فوتبال ایران درباره بازیکن شاخص پرسپولیس در بازی امروز گفت: پرسپولیس در بازی‌های قبلی لیگ برتر نشان داده که بازیکنان باکیفیت و آماده‌ای دارد. اگر پرسپولیس همان پرسپولیس همیشگی باشد، می‌توانیم امیدوار به درخشش تمام بازیکنان در قالب تیم پرسپولیس باشیم. هرچند فکر می‌کنم ترابی و مغانلو می‌توانند نقش مهمی در این دیدار ایفا کنند و شرایط قهرمانی پرسپولیس را مهیا کنند.

رأفت درباره وضعیت این روزهای باشگاه تراکتور و جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از باشگاه نیز توضیح داد: تراکتور تیم بزرگی است و با آمدن رسول خطیبی نیز وضعیت بهتری پیدا کرده‌اند. تراکتور تبریز در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم بازی‌های درخشانی ارائه داد و هوادارانش را به آینده امیدوار کرد. هرچند مسعود شجاعی و اشکان دژاگه بازیکنان باتجربه و موثری برای تراکتور بودند، اما فکر می‌کنم رسول خطیبی نگاهش به سمت جوانان است و به آنها اهیمت بیشتری می‌دهد و همین هم می‌تواند نقطه قوت تراکتور باشد.

این مربی فوتبال ایران ادامه داد: میزان دوندگی بازیکنان تراکتور در بازی بسیار بالاست و این نشان از قدرت بدنی بالای آنها دارد. اما باید قبول کنیم که تراکتور قرار است برابر بهترین تیم ایران به میدان برود و همین کار آنها را کمی سخت می‌کند.

این مربی فوتبال گفت‌وگو را با صحبت در مورد بازی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی فوتبال ایران به پایان رساند: دربی همیشه حساس است. این 2 تیم سال گذشته هم در جام حذفی با هم بازی کردند که در آن بازی استقلال توانست برابر پرسپولیس به پیروزی برسد. بازی امسال آنها در جام حذفی می‌تواند جنبه انتقامی برای پرسپولیس داشته باشد. هرچند استقلال با آمدن فرهاد مجیدی شرایط خوبی پیدا کرده، اما پرسپولیس توانست در لیگ برتر این تیم را شکست دهد و به همین خاطر بازیکنان پرسپولیس با روحیه‌ای بهتر در دربی حاضر می‌شوند. فراموش نکنیم که این یک دیدار مهم بین 2 رقیب سنتی است و پیروزی در این دیدار می‌تواند روحیه تیم برنده را تقویت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها