چه کسی جایگزین تاجگردون در مجلس شد؟ / بوسه حاج قاسم بر پیشانی یک نویسنده

ناصر حسینی‌پور، نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت رای مردم را به دست آورد و ردای نمایندگی بر تن کرد.

چه کسی جایگزین تاجگردون در مجلس شد؟ / بوسه حاج قاسم بر پیشانی یک نویسنده
کد خبر: 497308
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۱:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند 98 غلامرضا تاجگردون از حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد با به دست آوردن بیشترین رای به مجلس راه یافت اما نمایندگان اعتبارنامه او را تصویب نکردند تا تاجگردون از ادامه حضور در مجلس بازبماند.

به گزارش هشمهری، امسال همزمان با انتخابات ریاست جمهوری انتخابات میاندوره‌ای مجلس در شش حوزه برگزار شد و در گچساران و باشت سیدناصر حسینی‌پور با به دست آوردن 24 هزار و 750 رای نماینده مردم این منطقه لقب گرفت. حالا نویسنده کتاب تحسین‌شده و محبوب «پایی که جا ماند» در ساختمان مجلس شورای اسلامی روی همان صندلی می‌نشیند که زمانی تاجگردون می‌نشست.

نتایج جستجوی نام حسینی‌پور در فضای مجازی بیش از هر چیز به تصاویر دیدار صمیمانه این نویسنده با سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ختم می‌شود. در واقع حاج قاسم با بوسیدن پیشانی‌ حسینی‌پور برای نوشتن کتاب «پایی که جا ماند» تقدیری ویژه از او کرده است. رهبر معظم انقلاب سال‌ها پیش (دوم شهریور 91) بر این کتاب چنین تقریظ نوشته بودند:

«تاکنون هیچ کتابی نخوانده و هیچ سخنی نشنیده‌ام که صحنه‌های اسارت مردان ما در چنگال نامردمان بعثی عراق را، آن‌چنان‌که در این کتاب است به تصویر کشیده باشد. این یک روایت استثنایی از حوادث تکان‌دهنده‌ای است که از سویی صبر و پایداری و عظمت روحی جوانمردان ما را و از سویی دیگر پستی و خباثت و قساوت نظامیان و گماشتگان صدام را جزء به جزء و کلمه به کلمه برابر چشم و دل خواننده می‌گذارد و او را مبهوت می‌کند... درود و سلام به خانواده مجاهد و مقاوم حسینی.»

تاجگردون که با رای منفی نمایندگان مردم به اعتبارنامه‌اش از ادامه حضور در مجلس بازمانده بود، در آخرین روز کاری سال 99 به سمت مدیر عامل بیمه سرمد منصوب شد اما پس از افشای فیش‌های حقوقی 73 و 85 میلیون تومانی‌اش برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت 1400 از این سمت هم کنار رفت و بلافاصله به ستاد انتخاباتی محسن رضایی پیوست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها