کد خبر: 497370
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۵:۰۰
| |

مرور اظهارات عزیزی خادم درباره سرمربی اسبق تیم ملی

فدراسیون فوتبال سرمربی پرتغالی را نمی‌خواهد؛ حرف های کی‌روش غیرعقلانی است!

رئیس امروز و عضو هیات رئیسه دیروز فدراسیون فوتبال در سال های نه چندان دور از مخالفان پرو پاقرص کارلوس کی روش بود.

فدراسیون فوتبال سرمربی پرتغالی را نمی‌خواهد؛ حرف های کی‌روش غیرعقلانی است!
کد خبر: 497370
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شهاب عزیزی خادم در دوران حضورش در هیات رئیسه در چند نوبت سعی کرد از طریق بحث کلیشه ای تهیه هواپیمای اختصاصی با کارلوس کی روش ارتباط برقرار کند اما مشخص نشد چرا کی روش به هر دلیل به او راه نمی داد.

به گزارش ایلنا،البته کی روش که از ریز ترین نکات رسانه ها و حتی مواضع افراد باخبر بود احتمالا به دلیل موضع گیری های عزیزی خادم علیه خود از او فاصله گرفت. برخی از صحبت های عزیزی خادم علیه کی روش را مرور می کنیم:

*درحالی که تیم ملی دیدارهای حساس و سرنوشت سازی را پیش رو دارد و همه باید از این تیم حمایت کنند، زمان خوبی برای شکایت و فرافکنی های کی روش نیست چرا که الان زمان نتیجه گیری از حمایت هایی است که تاکنون از سوی مردم و مسئولان از تیم ملی و او صورت گرفته است.

*در شرایطی که تیم ملی نیاز به حمایت دارد و همه باید به خاطر منافع ملی حامی این تیم باشند، عقلانی و حرفه ای نیست که سرمربی تیم ملی بیاید این اظهارات را مطرح کند. در حال حاضر باید از هرگونه رفتار و گفتار کنایه آمیز و تفرقه افکن دوری شود.

*اینکه سرمربی تیم ملی بیاید و در کوران مسابقات علیه وزیر ورزش که شخص اول ورزش کشور است چنین اظهاراتی داشته باشد غیراخلاقی و غیرمتعارف است. به نظرم وزارت ورزش و سایر مسئولان برای حمایت از تیم ملی همه کار کردند و کی روش نباید در این مقطع چنین اظهارنظری می کرد.

*فدراسیون باید به گونه ای این موضوع را مدیریت می کرد که چنین صحبت هایی در مورد وزیر ورزش مطرح نمی شد. این اتفاق در دنیای فوتبال نادر است که یک سرمربی در میانه مسابقات علیه مسئولان ورزش صحبت های تند انجام دهد.

*اختیارات کی روش بسیار زیاد است و او باید محدود شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها