کد خبر: 497395
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۳:۳۱:۱۶
| |

افزایش مبتلایان به سویه دلتای کرونا در مسکو

مقامات مسکو اعلام کردند: برای دومین روز متوالی موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 در این شهر رکورد بالایی داشته است.

افزایش مبتلایان به سویه دلتای کرونا در مسکو
کد خبر: 497395
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۳:۳۱:۱۶

اعتمادآنلاین| مقامات محلی مسکو روز گذشته (شنبه) در گزارشی اعلام کردند: موارد جدید ابتلا به کووید-19 در این شهر برای دومین روز متوالی روند افزایشی داشته و بیمارستانهای این شهر با شمار قابل توجهی از بیماران جدید آلوده به نوع دلتای کروناویروس مواجه هستند.

به گزارش ایسنا، آمارهای دولتی نشان می دهد: در مدت 24 ساعت موارد جدید ابتلا به کروناویروس در شهر مسکو 9120 مورد اعلام شده که برای دومین روز متوالی رکورد بالایی بوده است.

شهردار مسکو با بیان اینکه طی دو هفته گذشته موارد جدید ابتلا به کروناویروس در یک روز حدود 3000 مورد بوده است، گفت: سویه دلتا (کروناویروس جهش یافته در هند) در نزدیک به 90 درصد موارد جدید ابتلا شناسایی شده است.

به گفته شهردار مسکو، لازم است اقدامات دیگری در نظر گرفته شود زیرا طی چند روز بیمارستانها مملوء از بیماران مبتلا به کووید-19 می شود.

همچنین مقامات شهر مسکو دستور واکسیناسیون اجباری را برای ساکنین شاغل در بخش صنعت، صادر و اعلام کردند که تا 15 ماه اوت حدود 15 درصد جمعیت باید در برابر بیماری واکسینه شوند.

اگرچه از ماه دسامبر واکسیناسیون رایگان در اختیار مردم روسیه قرار گرفته اما تنها 19.5 میلیون نفر از جمعیت 146 میلیون نفری این کشور حداقل یک دُز از واکسن کروناویروس را دریافت کرده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها