محمد مومنی،پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

مددی باید زودتر کنار برود/ آینده استقلال روز به روز بدتر می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید مدیرعامل این باشگاه باید از سمت خود کنار برود.

مددی باید زودتر کنار برود/ آینده استقلال روز به روز بدتر می‌شود
کد خبر: 497413
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و صحبت‌های سرمربی و مدیرعامل استقلال اظهار کرد:‌ به نظر من حاشیه‌ها را کسانی درست می‌کنند که ناکارآمد هستند. افراد ناکارآمد صحبت نمی‌کنند و روی صحبت‌ آدم‌های دیگر حرف می‌زنند.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد معلوم است ارتباطی میان سرمربی و مدیرعامل نیست. باید مدیریت باشگاه پاسخگوی وضعیت تیم باشد. باشگاه باید نسبت به تعهدات خود پایبند باشد. الان آقای مددی آمده است جواب مجیدی را داده است. او با این صحبت‌ها کاری انجام نداده است و به نظر شما الان مشکلات تیم با این صحبت‌ها حل می‌شود؟ چه کسی باید این مسائل را حل کند؟ وقتی اجازه‌ها از بالادستی‌ها گرفته می‌شود، دیگر وضعیت به همین شکل پیش می‌رود.

مومنی با انتقاد به عملکرد مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: من حق را به آقای مجیدی می‌دهم. چون اوست که با تیم زندگی می‌کند. مددی تا روز پیش پیدایش نبود و سکوت او باعث ضربه زدن به استقلال شده است. به نظر من در این 20 روز که کاری نمی‌شود انجام داد و بهتر است که مددی زودتر از باشگاه برود.

چپیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص آینده باشگاه استقلال با توجه به شرایط موجود آبی‌ها خاطرنشان کرد: آینده استقلال روز به روز بدتر می‌شود. این حاشیه‌ها جز ضرر زدن به استقلال کاری نمی‌کند. پیشکسوت‌های استقلال هم نمی‌توانند کاری بکنند.

مومنی در پایان در پاسخ به این سوال استقلال با توجه به رقابت‌های مهمی که در جام حذفی و لیگ برتر در پیش دارد،‌ می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد؟ گفت: امید همیشه هست اما با این دوستانی که تیشه به ریشه استقلال می‌زنند، فکر نمی‌کنم بشود کاری را از پیش برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها