کد خبر: 497414
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

روح الله میکاییلی،سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان:

احتمالا کشتی‌گیران در زمان رای دادن مبتلا شده‌اند/ خوب شد الان کرونا گرفتند!

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: خوب شد که فرنگی کاران اردوی تیم ملی الان به کرونا مبتلا شدند چرا که دیگر نگرانی بابت ابتلای آن ها پیش از مسابقات جهانی روسیه نخواهیم داشت.

احتمالا کشتی‌گیران در زمان رای دادن مبتلا شده‌اند/ خوب شد الان کرونا گرفتند!
کد خبر: 497414
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روح الله میکاییلی درباره ابتلای 22 فرنگی کار تیم ملی جوانان به ویروس کرونا، اظهار کرد: واقعا نمی دانم چرا این اتفاق افتاد. اردوی ما در اردبیل 8 روز پیش به پایان رسید و شاید بچه ها در آنجا به کرونا مبتلا شدند. البته شرایط در اردبیل خوب بود. نفراتی مثل خسرونژاد و بالی تبار هم که با ما نبودند به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، افزود: من فکر می کنم بچه ها در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری که برای رای دادن رفتند به کرونا مبتلا شدند. البته به نظر من خوب شد که بچه ها الان کرونا گرفتند چرا که دیگر نگرانی بابت ابتلای آن ها پیش از مسابقات جهانی روسیه که 2 ماه دیگر برگزار می شود نداریم و حداقل تا 3 یا 4 ماه آنتی بادی در بدن آن ها وجود دارد.

وی درباره برنامه پیش روی تیم ملی با وجود ابتلای 22 فرنگی کار به کرونا، گفت: همه بچه ها 3 روز دیگر در شهرهایشان تست کرونا می دهند اگر منفی بود به اردو می آیند و اینجا هم یک بار دیگر تست می دهند و در صورت منفی بودن وارد اردو می شوند. من هم به کرونا مبتلا شده ام و امیدوارم خمه بچه ها هر چه زودتر به سلامتی کامل برسند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها