پیام تبریک رهبر مسلمانان روسیه به رئیس جمهور منتخب ایران

شیخ راویل عین الدین رهبر مسلمانان روسیه در پیامی انتخاب حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهوری جدید ایران تبریک گفت.

پیام تبریک رهبر مسلمانان روسیه به رئیس جمهور منتخب ایران
کد خبر: 497425
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۱۰:۴۶

اعتمادآنلاین| راویل عین الدین رئیس شورای مفتی های روسیه (عالی ترین نهاد اسلامی این کشور) انتخاب رئیسی به مقام رئیس جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری شورای مفتی های روسیه (عالی ترین نهاد اسلامی این کشور) در این پیام آمده است:

عالیجناب و برادر بزرگوار ابراهیم رئیسی

از طرف اداره دینی مسلمانان روسیه و شورای مفتی های روسیه و از طرف شخص خودم پیروزی قاطع شما را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک می گویم.

در پیام عین الدین گفته شده است: ملت برادر، ایران انتخاب هوشمندانه خود را کرد و سرنوشت کشور خود را به دست شما سپرد. اطمینان کامل دارم که تجربیات ارزشمند شما در مقام قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، برای پیروزی عدالت و تحکیم صلح و توسعه و پیشرفت پایدار و مهم تر از آن افزایش رفاه در کشور و پیشبرد منافع مردم این کشور در خارج از آن بکار گرفته می شود.

رئیس شورای مفتی های روسیه در ادامه نوشت: از طرف مسلمانان روسیه ابراز امیدواری می کنم که رویکرد تقویت تماس ها و روابط با فدراسیون روسیه در تمام سطوح در چارچوب منطقه ای و در دستور کار بین المللی ادامه می یابد.

وی افزود: جای خوشوقتی است که روابط حسنه بین دو کشور در عرصه اسلامی در سطح بالای اعتماد و احترام متقابل قرار دارد و در نزدیکی و تقریب مذاهب و در عرصه های فرهنگی و روشنگری بسیار موثر است.

عین الدین در بخش دیگر پیام خود نوشت: با اطلاع از موقعیت عالی شما به عنوان نواده پیامبر اکرم (ص) و فقیه عالی، برای شما آرزوی کسب توانایی و کمک از خدا و حکمت از پیامبر و استقامت و پایداری در مقام عالی و پرمسئولیت در برابر خدا و مردم ایران می کنم.

وی گفت: دعا می کنم که خدا با رحمت و عطوفت خود به مردم ایران برکت بدهد و این کشور شکوفا شده و پیشرفت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها