کد خبر: 497426
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۱۰:۵۴
| |

بابک نگاهداری، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس:

باید از امروز فضای رقابت، به فضای همراهی تبدیل شود / حضور مردم در انتخابات طرح‌های برهم‌زدن امنیت را خنثی کرد

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و همه صاحب‌نظران و متخصصان باید دولت آینده را در ایجاد تحول در کشور و تغییر شرایط کمک کنند و از امروز فضای رقابت، به فضای همراهی و کمک تبدیل شود

باید از امروز فضای رقابت، به فضای همراهی تبدیل شود / حضور مردم در انتخابات طرح‌های برهم‌زدن امنیت را خنثی کرد
کد خبر: 497426
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۱۰:۵۴

اعتمادآنلاین| رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم آماده همکاری گسترده با دولت آینده است،گفت: باید از امروز فضای رقابت، به فضای همراهی و کمک تبدیل شود.


به گزارش مهر، بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی،‌در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع که انتخابات مهم‌ترین نماد مردم سالاری دینی در کشور و محل خنثی سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است، گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم عزیز ایران در انتخابات همواره تاثیر به سزایی در ناامید کردن دشمنان کشور و سست کردن اراده و انگیزه آنها در اجرای نقشه‌های شوم خود در تضعیف کشور و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و نامشروع نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

با حضور مردم در انتخابات طرح های برهم زدن امنیت کشور خنثی شده است

وی افزود: بسیاری از طرح‌ها و راهبرد غربی‌ها در مقابله با ایران، پس از انتخابات و حضور پر رنگ مردم تغییر کرده است. طرح‌ها و راهبردهایی که به دنبال برهم زدن امنیت کشور، تقویت قومیت‌گرایی و ایجاد اختلافات شدید داخلی و حتی جنگ داخلی بوده‌اند، همواره پس از انتخابات و حضور مردم و نشان دادن همبستگی و اتحاد درون کشور، کنار گذاشته شده‌اند زیرا انگیزه و اراده دشمنان کشور برای اجرای آن از بین رفته است.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یقینا انتخابات 28 خرداد 1400 نیز بسیاری از این نوع نقشه‌های از پیش طراحی شده را که حتی ممکن است دستگاه‌ها اطلاعاتی و امنیتی کشور نیز از آنها بی اطلاع باشند را خنثی کرده است و این موضوع به خوبی اهمیت انتخابات و حضور پرشور مردم را در آن نشان می‌دهد.

نگاهداری بیان کرد: در سال‌های اخیر مردم کشور ما از جهات مختلف تحت فشار قرار داشتند. تحریم‌ها ضد انسانی، سوء مدیریت‌های داخلی که فشار تحریم‌ها را دو چندان می ساخت و در یک سال و نیم اخیر شیوع ویروس کرونا، باعث شده بود فشار اقتصادی و معیشتی بالایی به اقشار مختلف مردم و به خصوص اقشار کم درآمد وارد شود.

توطئه تحریم انتخابات شکست خورد

وی افزود: دشمنان کشور با امید بستن به این شرایط، از ماه‌ها قبل، تحریم انتخابات و عدم حضور مردم در انتخابات را به صورت گسترده در رسانه‌های خود تبلیغ می‌کردند. از طرف دیگر و با ابراز تاسف برخی شخصیت‌های سیاسی داخلی نیز در هفته‌های گذشته با دشمنان خارجی هم‌صدا شدند و تحریم انتخابات را تبلیغ کردند. اما علیرغم همه این تحریم‌ها، بار دیگر مردم ایران آگاهی و آینده‌نگری خود را به روشنی نشان دادند و حضوری شکوه آفرین در انتخابات را به نمایش گذاشتند. صمیمانه باید از آنها تشکر و قدردانی کرد و باید قدر و منزلت این مردم عزیز را دانست و برای خدمت به آنها روز را از شب و شب را از روز تشخیص نداد.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط فعلی کشور و مسیر سخت و دشوار دولت آینده، گفت: صاحب‌نظران، مسئولان و نامزدهای انتخابات حتما از شرایط سختی که کشور با آن روبه ‌رو است و چالش‌ها مختلفی که در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد آگاه‌ بوده‌اند و با این آگاهی وارد میدان انتخابات شدند.

نگاهداری تاکید کرد: حقیقتا این نامزدی اگر برای کسب رضای الهی بوده است، جهادی بزرگ و از خودگذشتگی بالایی است و رئیس جمهور منتخب امروز بار سنگینی را بر دوش دارد. بنده به نوبه خودم به رئیس جمهور منتخب تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در تحقق وعده‌ها و خدمت به مردم و بهبود شرایط کشور موفق باشند.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم آماده همکاری گسترده با دولت آینده است اظهار داشت: به نظر بنده همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و همه صاحب‌نظران و متخصصان باید دولت آینده را در ایجاد تحول در کشور و تغییر شرایط کمک کنند و از امروز فضای رقابت، به فضای همراهی و کمک تبدیل شود زیرا که اگر دولت و رئیس جمهور منتخب مردم در چهار سال آینده موفق عمل کند، این موفقیت در نظر مردم، موفقیت کل نظام و مسئولان کشورخواهد بود و اگر ناموفق باشد، همه مسئولان کشور و نظام مورد سوال و انتقاد قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها