کد خبر: 497443
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۳۳:۵۸
| |

بازار لوازم خانگی، گران‌فروش ندارد!

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: گرانی لوازم خانگی در بازار مشهود است، اما این به معنای گران فروشی فروشندگان نیست.

بازار لوازم خانگی، گران‌فروش ندارد!
کد خبر: 497443
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۴:۳۳:۵۸

اعتمادآنلاین| اکبر پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران اظهار کرد: انکار نمی‌کنیم که قیمت لوازم خانگی گران شده است، اما این گرانی از سوی واحد‌های صنفی فروشنده نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او افزود: دولت در زمینه حمایت از تولید کننده و مصرف کننده کمترین حمایت‌ها را انجام داده است، به طوری که این دو بخش در حال حاضر در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران بیان کرد: مواد اولیه تولید به سختی و با قیمت‌های سرسام آور به دست تولیدکننده می‌رسند به طوری که این بخش در بازار‌های آزاد و بازار سرمایه برای دریافت مواد اولیه مشکل دارند.

پازوکی ادامه داد: از طرفی هم به دلیل نوسان روزانه قیمت‌ها، فروشنده نمی‌تواند با خیال راحت از تولیدکننده خرید کند و به دست مصرف‌کننده برساند.

او در پایان تصریح کرد: این را قبول داریم که قیمت محصول نهایی در بازار باید به وسیله عرضه و تقاضا تعیین شود، اما هیچ وقت مواد اولیه با قیمت مناسب به دست تولید کنندگان نرسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها