کد خبر: 497471
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۵:۳۹:۱۰
| |

از سوی دولت بنت انجام شد؛

دوره ماموریت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تمدید شد

یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دوره مسؤولیت آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش را جهت «مقابله با چالش‌های امنیتی» یک سال دیگر تمدید کردیم تا او بتواند به فرماندهی ارتش ادامه دهد.

دوره ماموریت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تمدید شد
کد خبر: 497471
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۵:۳۹:۱۰

اعتمادآنلاین| کابینه جدید رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه 30 خردادماه) اعلام کرد که دوره مسؤولیت رئیس ستاد کل ارتش این رژیم را برای "مقابله با چالش‌های امنیتی" تمدید می‌کند.

به گزارش ایسنا، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز به نقل از سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دوره مسؤولیت آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش را جهت "مقابله با چالش‌های امنیتی" یک سال دیگر تمدید کردیم تا او بتواند به فرماندهی ارتش ادامه دهد.

همچنین طبق گزارش این شبکه عبری زبان، قرار است کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز نشستی برای تصویب برخی طرح‌های نظامی جدید جهت ازسرگیری جنگ علیه نوار غزه داشته باشد.

نشست امروز کابینه امنیتی اولین نشست به ریاست نفتالی بنت، نخست وزیر جدید این رژیم خواهد بود.

این شبکه تلویزیونی در ادامه گزارش خود مدعی شد: ارتش "اسرائیل" قصد دارد دور جدیدی از جنگ را آغاز کند چرا که جنگ علیه نوار غزه تمام نشده و ارتش طرح‌های نظامی را تهیه کرده که بنی گانتس، وزیر "جنگ" و آویو کوخافی، رئیس ستاد کل ارتش با آنها موافقت کردند.

همچنین این شبکه اسرائیلی در ادامه گزارش داد: در شرایطی که مذاکرات برای تثبیت آتش‌بس در نوار غزه هیچ گونه پیشرفتی نداشته، جنبش حماس همچنان بالن‌های آتش‌زا را از نوار غزه به سمت شهرک‌های غلاف غزه به پرواز درمی‌آورد.

رسانه‌های فلسطینی نیز عصر شنبه اعلام کردند که گروه‌های فلسطینی به مصر این پیام را انتقال دادند که تحملشان در برابر حملات اسرائیل و استمرار محاصره غزه تمام شده و به هر گونه حمله بعدی اسرائیل به نوار غزه پاسخ خواهند داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها