کد خبر: 497482
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۶:۳۶:۲۷
| |

سفارت روسیه در تهران:

مسافران خارجی با اسناد جعلی دیپورت می‌شوند

سفارت روسیه در تهران اعلام کرد: سفارت توجه را به این نکته جلب می‌کند که مدارک مذکور حق ورود به فدراسیون روسیه را نمی‌دهد. در صورت پرواز اتباع خارجی به روسیه با این اسناد جعلی از عبور آنها از مرز جلوگیری می‌شود و دیپورت خواهند شد.

مسافران خارجی با اسناد جعلی دیپورت می‌شوند
کد خبر: 497482
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۶:۳۶:۲۷

اعتمادآنلاین| سفارت روسیه در تهران اعلام کرد که در صورت پرواز اتباع خارجی به این کشور با اسناد جعلی، از عبور آنها از مرز جلوگیری شده و دیپورت خواهند شد.

به گزارش فارس، سفارت فدراسیون روسیه در تهران امروز (یکشنبه 30 خردادماه) درباره مشکل پیش آمده برای تعدادی از هموطنان ایرانی در فرودگاه‌های مسکو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخیراً موارد صدور غیرقانونی مجوزهای ورود به فدراسیون روسیه با استفاده از گذرنامه‌های جعلی طرفدار فن آیدی و بلیط مسابقه به بهانه تماشای جام جهانی فوتبال (یورو 2020) به سن پترزبورگ توسط برخی از شرکت‌های ایرانی افزایش یافته است.


در این اطلاعیه آمده است: سفارت توجه را به این نکته جلب می‌کند که مدارک مذکور حق ورود به فدراسیون روسیه را نمی‌دهد. در صورت پرواز اتباع خارجی به روسیه با این اسناد جعلی از عبور آنها از مرز جلوگیری می‌شود و دیپورت خواهند شد.

این سفارتخانه با بیان این‌که هدف واقعی سفر اتباع ایرانی به روسیه با هدف درخواستی آنها غالباً مطابقت ندارد، خاطرنشان کرده است: تلاش برای سفر به روسیه جهت عبور غیرقانونی متعاقب از مرز کشورهای اروپایی را نیز خاطرنشان می‌سازیم که نقض قانون است و مسئولیت کیفری به همراه دارد.


این اطلاعیه می‌افزاید: به خاطر شیوع عفونت ویروسی کرونا سفر اتباع ایرانی طبق مصوبه دولت فدراسیون روسیه به شماره 635-р طبق گذشته محدود است و در صورت تغییر نظام جاری متعاقبا سفارت فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران اطلاع رسانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها