کد خبر: 497498
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۲۱:۳۲:۳۵
| |

یورو ۲۰۲۰:

حذف تلخ ترکیه از یورو با 3 باخت پیاپی/ سوئیس امیدوار به صعود

تیم ملی فوتبال سوئیس با برتری 3 بر یک برابر ترکیه شانس زیادی برای صعود به دور بعد دارد و ترکیه نیز دست خالی با 3 باخت یورو 2020 را ترک کرد.

حذف تلخ ترکیه از یورو با 3 باخت پیاپی/ سوئیس امیدوار به صعود
کد خبر: 497498
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۲۱:۳۲:۳۵

اعتمادآنلاین| دو تیم ملی فوتبال سوئیس و ترکیه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2020 برابر هم به میدان رفتند.

سوئیس خیلی زود توانست به گل اول برسد. هریس سفروویچ در دقیقه 6 سوئیس را پیش انداخت و گل اول بازی را به ثمر رساند. ترکیه بلافاصله برای زدن گل پیش کشید و مرت مولدر در دقیقه 16 می توانست گلزنی کند که سومر دروازه بان سوئیس دروازه تیمش را نجات داد.

به گزارش ایسنا،سوئیس در درقیقه 26 با ضربه ژردان شکیری به گل دوم خود نیز رسید تا کار برای ترکیه بسیار سخت شود. شکیری دو دقیقه بعد می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند که ناکام بود و نیمه اول با برد دو بر صفر سوئیس به پایان رسید.

ترکیه در دقیقه 62 توانست با ضربه عرفان قهوه‌چی به گل اول خود در یورو 2020 دست یابد ولی سوئیس بلافاصله در دقیقه 68 به گل سوم خود نیز رسید. ژردان شکیری دومین گل خود در این دیدار و این تورنمنت را به ثمر رساند تا به جمع بازیکنان دو گله جام اضافه شود و سوئیس 3 بر یک از حریف خود پیش بیفتد.

سوئیس اکنون با 4 امتیاز در صدر تیم های سوم گروه‌های 6 گانه قرار دارد و باید منتظر سایر نتیجه ها بماند تا مشخص شود این تیم می تواند به دور بعد راه یابد یا خیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها