دبیر فدراسیون خبر داد

شروع فعالیت بانوان والیبالیست ناشنوا برای اعزام به مسابقات جهانی

دبیر فدراسیون ناشنوایان از تشکیل تیم ملی والیبال بانوان ناشنوا برای اولین بار جهت شرکت در مسابقات جهانی ایتالیا خبر داد.

شروع فعالیت بانوان والیبالیست ناشنوا برای اعزام به مسابقات جهانی
کد خبر: 497551
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۰۸:۰۶:۴۴

اعتمادآنلاین| مهدی نصیبی اظهار کرد: اولین اردوی استعدادیابی تیم ملی والیبال بانوان ناشنوا با حضور 36 بازیکن در سالن والیبال فدراسیون ناشنوایان از امروز آغاز شده و تا سوم تیر ادامه خواهد داشت که در پایان برگزاری دو مرحله اردوی آمادگی 12 بازیکن جهت شرکت در مسابقات جهانی ایتالیا شناسایی و معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان در بخش زنان و مردان یکم تا 10 مهر در ایتالیا برگزار می شود که سعی داریم در کنار آماده سازی تیم مردان، تیمی نیز برای اولین بار در بخش زنان آماده و راهی ایتالیا کنیم.

دبیر فدراسیون ناشنوایان خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان قرار بود خرداد سال گذشته به میزبانی ایتالیا برگزار شود که به دلیل کرونا از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاد، امیدوارم این مسابقات در تاریخ اعلام شده برگزار شود و دوباره به خاطر کرونا به تعویق نیفتد.

وی در پایان همچنین درباره وضعیت تیم ملی والیبال ناشنوایان در بخش مردان، افزود: اولین اردوی تیم ملی والیبال ناشنوایان مردان در بندر انزلی در حال برگزاری است و این اردو تا زمان اعزام تیم به جهانی ایتالیا ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها