شرایط سخت تمرینی قهرمان کشتی آسیا در یک سالن کوچک باوجود کرونا!

دارنده سه مدال طلای کشتی فرنگی آسیا می‌گوید در شرایط خطرناک کرونایی، در یک سالن کوچک در شهرستان ایذه و با حضور 30 تا 40 علاقه‌مند به این رشته تمرین می‌کند.

شرایط سخت تمرینی قهرمان کشتی آسیا در یک سالن کوچک باوجود کرونا!
کد خبر: 497679
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۱:۴۴:۰۵

اعتمادآنلاین| رامین طاهری درباره کسب مدال طلای وزن 87 کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، اظهار کرد: سطح مسابقات بالا بود زیرا سه نفر از کشتی‌گیران کسب سهمیه المپیک در این مسابقات حضور داشتند. ضمن این‌که تیم روسیه نیز با چهار کشتی‌گیر در وزن 87 کیلوگرم به این مسابقات آمده بود و این رقابت‌ها برای آن‌ها جنبه انتخابی جهت حضور در جهانی نروژ را داشت.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کشتی‌های سنگینی در این تورنمنت گرفتم؛ مبارزه اولم با حریفی از قزاقستان بود و دومین رقابت من با ترکیه، کشتی‌گیر تیم میزبان بود که داوران بسیار من را اذیت کردند ولی در نهایت برنده این مبارزه بودم. در کشتی ماقبل فینال نیز با حریفی از قرقیزستان رقابت کردم که او قهرمان آسیا و نفر پنجم جهان بود و سهمیه المپیک گرفته بود. او را راحت‌تر از سایر رقبایم شکست دادم و به فینال رسیدم. در فینال رو در روی حریفی از روسیه قرار گرفتم که او هم کشتی‌گیر خوب مجارستانی را شکست داده بود. من در این مبارزه با برنامه‌ریزی که با مربیانم آقایان بنا، اخلاقی و رضایی داشتم، این حریف را هم شکست دادم و به نشان طلا رسیدم.

وی در مورد رضایت محمد بنا از او، گفت: فکر می‌کنم آقای بنا راضی بود زیرا تلاش کردم خوب کشتی بگیرم. ضمن این‌که او پیش مربیان دیگر از نحوه کشتی‌های من تعریف کرده است.

این کشتی‌گیر اهل شهرستان ایذه استان خوزستان درباره شرایط تمرینی‌اش، عنوان کرد: همیشه درباره وضعیت امکاناتی گفته‌ام و هیچ فایده‌ای نداشته است. در حال حاضر در یک سالن کوچک و با حضور 30 تا 40 نفر در ایذه تمرین می‌کنیم که در این شرایط کرونایی بسیار خطرناک است اما ناچاریم. در این زمینه هر چه گفتیم، مسئولان توجهی نکردند و بهتر است خودمان هم دیگر به این موضوع توجهی نداشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها