کد خبر: 497814
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۴:۵۵:۵۸
| |

احمد نادری، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها اعلام کرد:

فرصت دو روزه برای اعتراض به نتایج انتخابات شوراها

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: طبق قانون کلیه کاندیداهای انتخابات شوراها در صورت وجود اعتراض و شکایتی به نتیجه انتخابات می توانند پس از انتشار اولیه اسامی منتخبان، به مدت دو روز اعتراض و شکایات خود را به هیات های اجرایی اعلام کنند.

فرصت دو روزه برای اعتراض به نتایج انتخابات شوراها
کد خبر: 497814
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۴:۵۵:۵۸

اعتمادآنلاین| رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران گفت که بعد از انتشار اولیه اسامی منتخبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرصت دو روزه ای برای اعتراض پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا، احمد نادری اظهار کرد: طبق قانون کلیه کاندیداهای انتخابات شوراها در صورت وجود اعتراض و شکایتی به نتیجه انتخابات می توانند پس از انتشار اولیه اسامی منتخبان، به مدت دو روز اعتراض و شکایات خود را به هیات های اجرایی اعلام کنند.

وی درخصوص نحوه رسیدگی به اعتراضات توضیح داد: باید هیات های اجرایی به همراه هیات های نظارت شهرستان ظرف مدت پنج روز به اعتراض و شکایات رسیدگی و نتیجه را به هیأت نظارت شهرستان اعلام کنند.

نادری در پایان گفت که به موجب قانون، اسامی رسمی منتخبان شوراها می بایست پس از بررسی نهایی و تایید هیات عالی نظارت اعلام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها