پیروز قربانی،سرمربی تیم رایکای بابل:

مدعی بودن 10 تیم برای صعود خوب نیست/امیدوارم در دولت جدید دلسوزان استقلال مشغول به کار شوند

سرمربی تیم رایکای بابل گفت: اینکه 10 تیم مدعی صعود به لیگ برتر باشند اتفاق خوبی نیست و امیدوارم کیفیت لیگ یک بالاتر برود تا تیم‌هایی که به فرآیند فوتبال بازی کردن توجه دارند، نتیجه بگیرند.

مدعی بودن 10 تیم برای صعود خوب نیست/امیدوارم در دولت جدید دلسوزان استقلال مشغول به کار شوند
کد خبر: 498117
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پیروز قربانی در خصوص برد رایکا در دربی شمالی مقابل شهرداری آستارا که اولین بازی تیم بابلی با سرمربیگری خودش بود، اظهار داشت: بازیکنان رایکا کیفیت خوبی دارند. ما تغییر سبک و سیستم داشتیم و بچه‌ها هم این کار را خیلی خوب انجام دادند.

به گزارش فارس، وی افزود: با توجه به اینکه تنها دو جلسه تمرین در کنار آن‌ها بودم، به عنوان اولین بازی، بازی خیلی خوبی بود. مقابل تیم خوب شهرداری آستارا از ابتدا هدفمان برد بود و خدا کمک کرد تا این سه امتیاز را به دست بیاوریم. رایکا پتانسیل بالایی دارد اما باید بیشتر کار کنیم تا در بازی‌های بعد نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی تیم رایکای بابل در مورد اینکه بسیاری منتظر حضورش روی نیمکت یک تیم لیگ برتری بودند اما او نهایتا در لیگ آزادگان مشغول به کار شد، گفت: بالاخره شغل من مربیگری است و دوست دارم کار کنم. تیم گرفتن خیلی سخت شده است. یک سری از دوستان طور دیگری تیم می‌گیرند اما بقیه اینطور نیستند و باید منتظر پیشنهاد بمانند. به هرحال این پیشنهاد به من شد و حالا مشغول برنامه ریزی برای سال‌های بعد هستیم تا ان‌شاالله تیم خوبی را بسازیم. 5بازی پیش رو هم می‌تواند تجربه خوبی برای آینده باشد.

قربانی در مورد اینکه آیا رایکا به رتبه تک رقمی در پایان این فصل لیگ یک دست پیدا می‌کند، اظهار داشت: هدف اولمان این است که تیم را از منطقه سقوط دور کنیم و رتبه را در جدول بالاتر ببریم. در این مسیر تمام سعی و تلاشمان را به کار می‌گیریم اما در کل به دنبال این هستیم که خوب بازی کنیم تا هواداران از نوع فوتبال تیمشان لذت ببرند.

وی در مورد شرایط سخت لیگ دسته اول از نظر برگزاری مسابقات، عنوان کرد: به هرحال مجبور به کار هستیم. امسال هم لیگ یک شرایط خوبی نداشت. تا همین 2 هفته پیش حتی تیم دهم هم مدعی صعود بود. اینکه 10 تیم مدعی صعود به لیگ برتر باشند اتفاق خوبی نیست. هیچ کجای دنیا اینطور نیست. امیدوارم کیفیت لیگ یک بالاتر برود تا تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند و به فرآیند فوتبال بازی کردن توجه دارند نتیجه بگیرند.

سرمربی رایکا در مورد مشکلات مختلف این باشگاه گفت: به هرحال کمبودهایی وجود دارد. به امیدخدا باشگاه باید لطف کند و این کمبودها را هرچه سریعتر برطرف کند تا تیمی را در حد مدعی صعود به لیگ برتر بسازیم. این کمبودها هم موارد بزرگی نیستند. حداقل‌هایی هستند که هر تیم فوتبالی به آن نیاز دارد و باید فراهم شوند.

وی در خصوص مسائل مالی عنوان کرد: حتی تیم‌های لیگ برتری هم دچار مشکل مالی هستند چه برسد به تیم لیگ یکی، مشکل اساسی همه باشگاه‌های فوتبال کشورمان مالی است. رایکا هم از این قاعده مستثنی نیست. صحبت‌هایی در این مورد انجام دادیم و امیدوارم با همفکری و همدلی این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد اولین بازی این تیم پس از وقفه طولانی لیگ برتر مقابل پدیده خراسان که با برد همراه شد، گفت: این برد می‌تواند برای استقلال و ادامه راهش مفید باشد اما با توجه به اتفاقات اخیر امیدوارم حواشی پیرامون تیم هرچه سریع‌تر جمع و جور شوند.

قربانی تصریح کرد: حیف است. استقلال هم در لیگ برتر می‌تواند به رده‌های بالاتر برسد و هم در جام حذفی می‌تواند مدعی باشد. اینکه خودزنی کنند دودش به چشم بازیکنان و هواداران می‌رود. استقلال از جانب مدیریت مشکلاتی دارد. مشکل مدیریتی در همه جای ایران وجود دارد. کادرفنی هم قبول دارم با مشکلاتی مواجه است اما امیدوارم هر مشکلی وجود دارد زودتر برطرف شود. آرزو می‌کنم در دولت جدید افرادی که بر سر کار می‌آیند و در استقلال به کار گرفته می‌شوند، دلشان برای این تیم بسوزد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها