نیاز مبرم تیم ملی کاراته به آقای قابل اعتماد؛ در انتظار بازگشت هروی

حضور سرمربی تیم ملی کاراته در تمرینات برای المپین‌ها از نان شب واجب‌تر است و رئیس فدراسیون باید هرچه زودتر هروی را به تمرینات بازگرداند‌

نیاز مبرم تیم ملی کاراته به آقای قابل اعتماد؛ در انتظار بازگشت هروی
کد خبر: 498125
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سرمربی موفق تیم ملی کاراته برای دومین روز در تمرینات تیم ملی غیبت کرد تا شایعات پیرامون استعفای او از تیم ملی قوت بگیرد.

به گزارش میزان، سید شهرام هروی که در سال‌های گذشته نماد موفقیت در کاراته ایران بوده است به نظر می‌رسد از تصمیمات اخیر مسئولان فدراسیون دلگیر است، اما الان تیم ملی کاراته بیش از هر زمان دیگری به سرمربی خود احتیاج دارد.

هروی بار‌ها در روز‌های سخت دست کاراته ایران را گرفته و حالا در روز‌های حساس منتهی به المپیک غیبت او در اردو می‌تواند از نظر روحی ضربه بزرگی به تیم وارد کند و بهتر است مسئولان فدراسیون پیگیر وضعیت سرمربی همیشه موفق تیم ملی کاراته باشند و هرچه زودتر این اختلافات جزئی را حل کنند.

بدون تردید آقای قابل اعتماد کاراته می‌تواند در المپیک هم شایستگی‌های خود را به اثبات برساند، اما در برهه حساس کنونی

حتی یک روز را هم نباید از دست داد.

امید می‌رود هرچه زودتر مشکلات برطرف شده و هروی حتی یک روز دیگر را هم از دست ندهد، چون کاراته ایران به مربی بزرگ و بادانشی، چون او احتیاج دارد.

ترکیب آشوری و هروی می‌تواند روز‌های تاریخی برای کاراته ایران به وجود بیاورد و دست روی دست گذاشتن رئیس فدراسیون کاراته در این روز‌های حساس تنها گره بوجود آمده را کورتر می‌کند و امیدواریم هرچه زودتر شاهد بازگشت هروی به تمرینات تیم ملی باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها