کد خبر: 498130
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۳:۴۵:۰۰
| |

وحید فاضلی،مربی تیم فوتبال پدیده خراسان:

اگر قطع برق در بازی بین المللی بود آبروی فوتبال ایران می رفت/ داوران از اسم حریف و فضای مجازی می ترسند

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت:‌ تصور کنیدقطع برق در جریان یک بازی بین‌المللی اتفاق می‌افتاد، آن وقت فدراسیون فوتبال و عوامل برگزاری این آبروریزی را چگونه جمع می‌کردند؟

اگر قطع برق در بازی بین المللی بود آبروی فوتبال ایران می رفت/ داوران از اسم حریف و فضای مجازی می ترسند
کد خبر: 498130
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۱ ۱۳:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| وحید فاضلی در خصوص عملکرد پدیده مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی صورت گرفت و ما برای این مسابقه به خوبی آماده شده بودیم. هدف ما در نیمه اول کنترل تیم استقلال بود و در 15 دقیقه دوم نیمه دوم برنامه داشتیم که از نقاط ضعف استقلال استفاده کرده و حتی سه امتیاز بازی را بگیریم.

به گزارش فارس، وی افزود: استقلال نفرات خلاقی دارد که باید آنها را کنترل می‌کردیم متأسفانه در ابتدای نیمه دوم روی یک غافلگیری گل خوردیم و مصدومیت یزدان‌دوست هم برای دقایقی روند تدافعی تیم ما را مختل کرد. همین مصدومیت تقریبا سه عنصر دفاعی تیم را تحت تأثیر قرار داد ولی با این وجود پا پس نکشیدیم.

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان خاطرنشان کرد: در اواخر بازی روی استقلال مسلط شدیم و دو توپ را تیر دروازه زدیم و یک پنالتی هم به سود تیم ما گرفته نشد. هر دو گل که دریافت کردیم روی ضدحمله اتفاق افتاد و دیدید که هر زمان که استقلالی‌ها صاحب توپ بودند عملاً کاری برای گل‌زنی به ما نتوانستند انجام دهند. در مجموع به تیم استقلال تبریک می‌گویم و معتقدم حق ما از این مسابقه حداقل یک امتیاز بود.

فاضلی با اشاره به این موضوع که قطعی برق در روند هجوم تیمش تأثیرگذار بود، گفت:‌ متأسفانه در چند نوبت برق قطع شد و این اتفاق به تیمی که می‌خواهد حمله کند بیشتر ضربه می‌زند. من از این اتفاق متأسفم هستم و شما تصور کنید این مسأله در جریان یک بازی بین‌المللی اتفاق می‌افتاد و آن وقت فدراسیون فوتبال و عوامل برگزاری این آبروریزی را چگونه جمع می‌کردند. این مساله واقعا آبروریزی بود. ورزشگاه آزادی نماد ورزشگاه‌های کشور است و شب گذشته 10 دقیقه بازی به خاطر قطع شدن برق متوقف شد.

وی ضمن انتقاد از عملکرد داور در صحنه‌ای که معتقدند توپ به دست بازیکن استقلال خورده است به فارس گفت: تیمی مثل پدیده در فصل اخیر مشکلات متعددی را پشت سر گذاشته و در مقطعی از فصل حتی از حال و روز استقلالی که می‌گویند مشکل دارد شرایطش بدتر بود. ما بخش خصوصی هستیم و هزینه‌هایمان به سختی تأمین می‌شود. با این وجود باید پذیرفت که دو بازیکن تیم ما برای اولین بار ورزشگاه آزادی را از نزدیک می‌دیدند.

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان یادآور شد: امیرحسن جعفری و محمدرضا فلاحیان برای اولین بار به استادیوم آزادی آمده بودند و ما تیم‌مان را به سختی آماده کردیم ولی نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که داوران تصمیماتی می‌گیرند که عملکرد کلی یک تیم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.شاید داوران از اسم حریف یا هجمه‌ای که در فضای مجازی به آنها وارد می‌شود می‌ترسند و این موضوعی است که کمیته داوران باید به آن ورود و مدیریتش کند. همه چیز در فوتبال قوانین داوری نیست همانطور که یک مربی در بعضی مواقع در کارش مدیریت می‌کند داوران هم باید روی مدیریت خودشان کار کرده و در بازی از این شیوه استفاده کنند.

فاضلی خاطرنشان کرد: من به کارشناسان داوری که معتقدند توپ به دست بازیکن استقلال برخورد نکرده احترام می‌گذارم اما احساس می‌کنم آنها یا صحنه را درست ندیدند یا اینکه از روی عکس قضاوت کرده‌اند. شاید با دیدن دوباره تصاویر نظر آنها برگردد.همین امروز ویدئویی به دست من رسیده که کاملا مشخص است بازیکن استقلال دست و بالاتنه خود را عامدانه به سمت توپ می‌برد و این اتفاق قطعاً هند است. جای حرف و حدیثی روی آن پنالتی نمی‌ماند و ما هم به این صحنه و صحنه‌های دیگر معترض هستیم چون می‌توانستیم با کسب یک امتیاز از این بازی خودمان را از نیمه پایین جدول جدا کرده و برای بالای جدول تلاش کنیم.

وی با اشاره به ناراحتی مهدی رحمتی از عملکرد داور عنوان کرد: رحمتی مربی جوانی است که در سال اول کارش شرایط سختی را تحمل کرده است شاید اتفاقاتی که برای تیم او امسال افتاد خیلی از مربیان در 10 سال ابتدایی مربیگری خود آن را تجربه نکردند ولی در هر صورت شرایط فوتبال ما به این شکل است و رحمتی هم وقتی با این اتفاقات مواجه می‌شود ناراحتی خود را به همه بروز می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها