کد خبر: 498380
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۰:۰۲:۵۳
| |

مذاکرات استراتژیک روسیه و آمریکا، شاید ماه آینده آغاز شود

آندری کِلین سفیر روسیه در انگلیس در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکا خبر داد، مذاکرات مسکو و واشنگتن درباره «ثبات استراتژیک» احتمالا ماه آینده برگزار می‌شود.

مذاکرات استراتژیک روسیه و آمریکا، شاید ماه آینده آغاز شود
کد خبر: 498380
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۰:۰۲:۵۳

اعتمادآنلاین| سفیر مسکو در لندن در مصاحبه با «سی‌ان‌ان» از احتمال آغاز مذاکرات روسیه و آمریکا با موضوع ثبات استراتژیک طی ماه آینده میلادی خبر داد.

به گزارش فارس، بنا بر گزارش خبرگزاری تاس، سفیر روسیه در انگلیس در مصاحبه با سی ان ان درباره نتایج دیدار بیست و ششم خردادماه «ولادیمیر پوتین» و «جو بایدن» در ژنو اظهاراتی مطرح کرد.

«آندری کِلین» سفیر روسیه در انگلیس در مصاحبه روز سه شنبه (دیروز) با شبکه سی‌ان‌ان خبر داد، مذاکرات مسکو و واشنگتن درباره «ثبات استراتژیک» احتمالا ماه آینده برگزار می‌شود.

وی گفت: «ما باید با ایالات متحده تعامل مجدد داشته باشیم و احتمالا ماه آینده این کار را شروع خواهیم کرد. من به مذاکرات درباره ثبات استراتژیک امیدوارم. این مذاکرات درباره تمدید معاهده استارت خواهد بود و امیدوارم که همه عناصر ضروری برای این کار را شامل بشود».

به گفته کِلین، پایین آوردن سطح کنونی تنش‌ها در روابط روسیه و آمریکا به برگزاری دیدارها و نشست‌های بیشتر بین دو کشور نیاز دارد تا دو کشور به تنش زدایی برسند.

پیشتر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در کنفرانس خبری بعد از دیدار با جو بایدن همتای آمریکایی خود در ژنو سوئیس، از توافق با او درباره بازگشت سفرای دو کشور به پست‌های خود خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها