کد خبر: 498392
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۰:۲۰:۰۰
| |

قحطیِ خوشبختی در سرزمین قباپوشان

پاس سقوط نکرد، ولی...

تیم فوتبال پاس همدان روز گذشته با برتری برابر نماینده بجنورد به رده‌ دهم جدول رده‌بندی گروه ب لیگ دسته دوم صعود کرد.

پاس سقوط نکرد، ولی...
کد خبر: 498392
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان بابک صمدیان دیروز در همدان و در چارچوب هفته‌ی بیست‌وچهارم لیگ دسته دوم با نتیجه دو بر یک اترک بجنورد را از میان برداشتند تا بعد از حواشی بسیار و مشکلات عدیده، کشتی تیم در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات تا حدودی خود را به ساحل آرامش برساند.

به گزارش ایسنا،پاس امسال هم مثل یک دهه‌ اخیر آبستن حاشیه و اتفاقات دردناک مدیریتی و فوتبالی بود. اما این‌بار اگر رنج هست و روایتی از روزهای سیاه و سفید بین دو تیم پاس و شهرداری، می‌گذاریم برای بعد از این دو هفته تا لیگ به پایان راه برسد، برای فرداها. هرچند گوش شنوایی هم نیست، اما عجالتاً این دو هفته را به‌خاطر پاس متمرکزیم روی کسب نتیجه و روی این تیمِ بابک صمدیان که لیگ را با خاطری خوش به سرانجام برساند.

اما در این مجال که پاس خود را از سقوط به لیگ دسته سوم نجات داده، تنها یک سوأل وسط می‌کشیم و بس! قرار بود با پاس به ریسمان بزرگ رویاهایمان چنگ بزنیم و بالا برویم و قرار بود با پاس به ادبیات سرکوب پشت کنیم و احساس غرور را به واژه واژه‌ زندگیِ فوتبالی‌مان برگردانیم. چطور استانی که خود را در خیلی از زمینه‌ها پیشرو و همه‌چیز تمام می‌داند، سال‌هاست که از مدیریت یک تیم فوتبالی عاجز مانده؟!

نه اینکه در این چندپاراگراف قصد بر این باشد که پشت ستایش‌گرانِ افراطی پاس یا بازیکنان این تیم دربیائیم نه؛ اما قهرمان آسیا با این سبک مدیریتی را نمی‌شود با قرار گرفتن در جمع تیم‌های فانوس به دست، زیر شلاق انتقاد خرد کرد.

تیمی که مدام مدیرعامل بالای سر خود می‌بیند و در یک فصل با چند سرمربی کار می‌کند، بازیکنانش چگونه به جنگ رقبا بروند؟ آخر این چه مدیریتی‌ است؟ تیمی که از حق نگذریم خالی از ادا و اطوار شد و شاید فوق‌العاده و استثنایی هم نبود، اما باز تأکید داریم که با این مدیریتِ صدمن یه غازی، حداقل بازیکنانش نه با پا بلکه با قلب‌هاشان بازی کردند. آنها در قحطی پول، دست روی زانو گذاشته و به جنگ‌ها جان بخشیدند تا یادمان باشد اگر مدیریت نیست، اما نفراتی هستند که برایشان اصل اول، دویدن و خواستن باشد.

پاس امسال هم از سقوط فرار کرد، ولی ای‌کاش یک‌بار برای همیشه نسخه‌ای شفابخش برای این تیم تجویز کنند. یک‌بار برای همیشه این تیم رنگ صعود را ببیند و همیشه در پی فرار و نجات از مخمصه و گرفتاری نباشد.

امیدواریم در دولت جدید، پاس یکی از اولویت‌های اصلی مدیران ارشد استان باشد تا امید جمع زیادی از جوانان این شهر بیشتر از این رنگ نبازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها