کد خبر: 498403
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۰:۳۸:۰۰
| |

دستکاری در بودجه باز هم در مجلش حاشیه‌ساز شد / قالیباف: بهانه دست کسانی‌ که درصدد تضعیف مجلس هستند، ندهید

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ من متاسفم که پشت بلندگو می‌گویید که در صحن یک چیز تصویب شده و در متن یک چیز دیگر است. این ظلم به مجلس است و چون گفته شد من وظیفه داشتم از مجلس دفاع کنم که چنین چیزی وجود ندارد.

دستکاری در بودجه باز هم در مجلش حاشیه‌ساز شد / قالیباف: بهانه دست کسانی‌ که درصدد تضعیف مجلس هستند، ندهید
کد خبر: 498403
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۰:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد باقر قالیباف،‌رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در واکنش به تذکر مهرداد ویس‌کرمی در مورد برخی تغییرات در متن بودجه نسبت به مصوبه مجلس گفت: چون در صحن مطرح شد باید بگویم در بحث مربوط به برنج در بودجه، متن مذاکرات به این شرح است «در سال 1400 کشت برنج در مناطق مختلف کشور در چارچوب سیاست‌های کلی و با هماهنگی دستگاه‌های ملی به تشخیص شورای آب استان تعیین می گردد.» این متن مذاکرات است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متنی که در قانون بودجه نوشته شده نیز همین است «در سال 1400 کشت برنج در مناطق مختلف کشور در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و با هماهنگی دستگاه‌های ملی به تشخیص کارگروه سازگاری با کم آبی استان تعیین می‌گردد.» که این عین متن مصوب است.

رییس مجلس یادآور شد: من متاسفم که پشت بلندگو می‌گویید که در صحن یک چیز تصویب شده و در متن یک چیز دیگر است. این ظلم به مجلس است و چون گفته شد من وظیفه داشتم از مجلس دفاع کنم که چنین چیزی وجود ندارد.

قالیباف در پایان گفت: خواهشم این است که دوستان رعایت کنند، حضرت آقا به ما تذکر دادند که موضوعاتی را نگوییم که بهانه به دست کسانی بدهیم که بخواهند مجلس را در این زمینه‌ها تضعیف کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها