اظهارات مداخله‌جویانه وزیر جنگ اسرائیل درباره انتخابات ایران

بنی گانتز وزیر جنگ اسرائیل در اظهاراتی گفت: در دهه های اخیر، دولت اسرائیل به پیشرفت خود ادامه داده است؛ در عوض، لبنان تسلیم تروریسم شده و عقب مانده است. من ناراحتی شهروندان این کشور زیبا را می‌بینم و نمی‌توانم هزاران کارگر لبنانی را فراموش کنم که هر روز برای گذران زندگی و امید به آینده‌ای روشن‌تر از مرز عبور می‌کنند.

اظهارات مداخله‌جویانه وزیر جنگ اسرائیل درباره انتخابات ایران
کد خبر: 498418
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۰:۵۶:۰۵

اعتمادآنلاین| گانتز در ادامه مدعی شد: "من از لبنان می‌پرسم: آیا این همان چیزی است که شما برای آن آرزو کردید؟ لبنان و شهروندانش دشمن اسرائیل نیستند؛ حزب الله دشمن است که منافع ایران را تأمین می‌کند و در نتیجه قبل از هر چیز به ساکنان لبنان آسیب می‌رساند. "

به گزارش ایلنا به نقل از اسرائیل هیوم، گانتز با اشاره به پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران طی اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت: "این هفته رئیس‌جمهور جدیدی در ایران انتخاب شد، وی در انتخاباتی با کمترین میزان مشارکت در چهل سال گذشته پیروز شد، انتخاباتی که خبر از ناامیدی مردم ایران می‌داد."

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: "انتخاب رئیسی اثبات می‌کند که ایران در حال رادیکالیزه شدن است که می‌تواند جهان، ثبات منطقه‌ای و اسرائیل را نیز تهدید کند. اسرائیل محکم خواهد ایستاد و در برابر تهدید سکوت نخواهد کرد. ما در حال آماده‌سازی برنامه‌هایی برای جلوگیری از آن هستیم "

وی گفت: "ما همیشه اطلاعات را با نهادهای مختلف به اشتراک خواهیم گذاشت و با دوستانمان، از جمله ایالات متحده هماهنگی خواهیم کرد. علاوه بر این، ما همیشه حق، توانایی و تعهد خود را برای دفاع از خود حفظ خواهیم کرد. همیشه این چنین بوده است و چنین نیز خواهد بود."

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها