کد خبر: 498428
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۱:۱۲:۰۰
| |

ماجرای حمله پهپادی چیست؟ / خرابکاری در شرکت برکت یا سازمان انرژی اتمی

خبرگزاری ایلنا مدعی شد که یک پهپاد قصد حمله به مجموعه دارویی زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام را داشته که این حمله ناموفق بوده و گویا نقطه مجاور این مجموعه هدف حمله قرار گرفته که هیچ آسیبی به دنبال نداشته است.

ماجرای حمله پهپادی چیست؟ / خرابکاری در شرکت برکت یا سازمان انرژی اتمی
کد خبر: 498428
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۱:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ناموفق ماندن حمله پهپادی دشمنان ایران به مجموعه دارویی برکت زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام که در حال تولید واکسن کروناست، خبری بود که خبرگزاری ایلنا منتشر و بعدا آن را از روی خروجی خود حذف کرد. چندی بعد مشخص شد که این حمله عملیات خرابکارانه روی ساختمان سازمان انرژی اتمی ایران انجام و دفع شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در اولین خبرهایی که در این خصوص منتشر شد ابتدا خبرگزاری ایلنا در خبری مدعی شد: طبق شنیده‌ها یک پهپاد قصد حمله به مجموعه دارویی زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام را داشته که این حمله ناموفق بوده و گویا نقطه مجاور این مجموعه هدف حمله قرار گرفته که هیچ آسیبی به دنبال نداشته است. شرکت دارویی برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام از سال گذشته ساخت واکسن کووایران را آغاز کرده و با طی موفق مراحل تست حیوانی و انسانی توانست مجوز اضطراری برای تزریق فراگیر را بگیرد.

ایلنا - خبر حمله پهپادی

اما پس مدت کوتاهی ایلنا این خبر را از خروجی خود حذف کرد. با این وجود شایعات پایان نیافت و پس از این خبر هم پرس‌تی‌وی در توییتی مدعی خبرکاری و حمله پهپادی در کشور شد.

پرس تی‌وی به نقل از منابع امنیتی مدعی شد: عملیات خرابکارانه روی ساختمان سازمان انرژی اتمی ایران دفع شد.

توییت پرس تی وی - حمله پهبادی

همچنین خبرگزاری تسنیم درباره خبر پرس تی وی نوشت: این شبکه خبری اعلام کرد که این اقدام خصمانه در حالی خنثی شد که هیچگونه تلفات جانی و مالی در برنداشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها