کد خبر: 498452
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۲:۰۴:۳۱
| |

علیرضا سلیمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس اعلام کرد:

موافقت نمایندگان با کاهش تعطیلات تابستانی مجلس

یک عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پیش از آغاز جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2 تیر ماه) در رأی‌گیری استمزاجی که برای کاهش تعطیلات تابستانی مجلس انجام شد، نمایندگان موافقت خود را با آن اعلام کردند.

موافقت نمایندگان با کاهش تعطیلات تابستانی مجلس
کد خبر: 498452
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۲:۰۴:۳۱

اعتمادآنلاین| عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پیش از آغاز جلسه علنی امروز در رأی‌گیری استمزاجی که برای کاهش تعطیلات تابستانی مجلس انجام شد، نمایندگان موافقت خود را با آن اعلام کردند.


به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیش از آغاز جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2 تیر ماه) در رأی‌گیری استمزاجی که برای کاهش تعطیلات تابستانی مجلس انجام شد، نمایندگان موافقت خود را با آن اعلام کردند.

وی در همین راستا افزود: تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس یک ماه است که با موافقت وکلای ملت و تایید هیئت رئیسه می‌تواند کاهش یابد.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: در اولین جلسه هیئت رئیسه درباره کاهش ، نحوه و زمان تعطیلات تابستانی نمایندگان تصمیمگیری خواهد شد.

در سال گذشته نیز با موافقت نمایندگان تعطیلات تابستانی مجلس کاهش یافته بود.

طبق ماده 85 آیین‌نامه داخلی مجلس نمایندگان یکماه در هر سال حق استفاده از مرخصی با حقوق را دارند.

استفاده از مرخصی ضروری بدون حقوق نیز، با موافقت هیأت‌رئیسه، حداکثر یک ماه در سال خواهد بود و درصورت عدم استفاده می‌توانند در سال‌های بعد استفاده نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها