بازگشت محدودیت‌ها به اراضی اشغالی با شیوع موج جدید کرونا

با شیوع موج جدید کرونا در اراضی اشغالی، نخست وزیر اسرائیل از تشکیل مجدد کابینه‌ای برای بررسی امور کرونا خبر داد.

بازگشت محدودیت‌ها به اراضی اشغالی با شیوع موج جدید کرونا
کد خبر: 498535
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۴:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| در پی شیوع کرونا نوع هندی در میان کسانی که از خارج به اراضی اشغالی بازگشته‌اند و نیز کاهش امکان انجام آزمایشات کرونا در فرودگاه بین المللی بن گوریون، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری در این فرودگاه گفت، دولتش قصد دارد با افزایش میانگین ابتلاها که موج جدیدی از شیوع ویروس کروناست، مقابله کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، وی با بیان اینکه کابینه کرونا مجددا تشکیل می‌شود، توصیه کرد، در اماکن بسته از ماسک استفاده شود و در زمان فعلی مردم به خارج سفر نکنند.

در پی افزایش تعداد مبتلایان در مدارس و میان کسانی که از خارج بازگشته‌اند، مسوولان وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی طرح استفاده مجدد از ماسک برای ممانعت از شیوع کرونا را در دستور کار خود قرار دادند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مقامات قصد دارند استفاده از ماسک را در بخش‌های مشخصی از جمله بخش‌هایی از فرودگاه بن گوریون، تمامی مراکز بهداشتی، بیمارستان‌ها و مطب ها، برخی موسسه های عمومی و مدارسی که در آنها کرونا شیوع دارد، اجرایی کنند.

پیش‌تر تل‌آویو در اواسط ماه آوریل سال جاری در پی واکسیناسیون عمومی بیش از نیمی از جمعیتش، الزام مردم به استفاده از ماسک در فضای باز را لغو کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها