کد خبر: 498539
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۴:۲۲:۴۷
| |

دیدار نماینده ظریف با عبدالله و وزیر خارجه افغانستان در آستانه سفرش به اسلام آباد

نماینده ویژه ظریف در امور افغانستان در آستانه سفر به اسلام آباد، با عبدالله و وزیر خارجه افغانستان دیدار و درباره آخرین تحولات افغانستان به گفت‌وگو پرداخت.

دیدار نماینده ظریف با عبدالله و وزیر خارجه افغانستان در آستانه سفرش به اسلام آباد
کد خبر: 498539
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۴:۲۲:۴۷

اعتمادآنلاین| «محمدابراهیم طاهریان‌فرد» نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان در آستانه سفر به اسلام آباد و مذاکره با مقامات این کشور در خصوص آخرین تحولات سیاسی و امنیتی افغانستان، امروز چهارشنبه دوم تیر ماه با «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان و «محمد حنیف اتمر» وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، در این دیدارها، تحولات جاری افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و طرفین بر ضرورت ادامه رایزنی‌ها در این رابطه تاکید کردند.

گفتنی است طاهریان‌فرد به دعوت محمد صادق خان نماینده ویژه نخست‌وزیر پاکستان در امور افغانستان، عصر امروز (چهارشنبه) در راس یک هیأت سیاسی به اسلام آباد می‌رود.

به گزارش فارس، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز شب گذشته نسبت به تحولات اخیر در افغانستان واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: به دقت تحولات نگران‌کننده در افغانستان را دنبال می‌کنیم.سیاست‌های مخرب آمریکا تبعات بلندمدتی در منطقه داشته و حالا هم عملکرد غیرمسئولانه آن در حال تحمیل خسارت بیشتر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها