جام جهانی تیراندازی با کمان:

نتایج کامپوند در دور مقدماتی مشخص شد

کمانداران کامپوند کشورمان امروز در مرحله مقدماتی جام جهانی به رقابت پرداختند.

نتایج کامپوند در دور مقدماتی مشخص شد
کد خبر: 498576
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۴:۵۳:۵۶

اعتمادآنلاین| مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی پاریس، صبح امروز در ماده کامپوند آغاز شد.

به گزارش فارس، سیدحسام کوثر با امتیاز 706 در رده شانزدهم مرحله مقدماتی گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از مجارستان دیدار کند. محمدصالح پالیزبان با امتیاز 699 در رده سی و سوم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده روسیه برود. احمد اکبری با امتیاز 690 در رده پنجاهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات

حذفی با کمانداری از روسیه دیدار کند.

در رده بانوان، گیسا بایبوردی با امتیاز 690 در رده بیستم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از هلند دیدار کند. راحله فارسی با امتیاز 683 در رده سی و یکم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از فرانسه دیدار کند. ویدا حلیمیان با امتیاز 676 در رده سی و نهم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از کانادا دیدار کند.

در بخش تیمی و در مرحله مقدماتی، تیم مردان ایران با امتیاز 2095 در رده دهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با تیم کلمبیا بازی کند. تیم بانوان با امتیاز 2049 در رده نهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم استونی برود.

در بخش میکس، تیم ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و سیدحسام کوثر با امتیاز 1396 در رده یازدهم قرار گرفت. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم به مصاف تیم استونی برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها