سخنگوی هیئت چین خطاب به اروپا:

به استانداردهای دوگانه خود پایان دهید

هیئت چین در اتحادیه اروپا روز سه شنبه (2تیرماه) از این اتحادیه خواست تا از استانداردهای دوگانه دست برداشته و زمان و انرژی خود را برای حل مشکلات حقوق بشری خود صرف کند.

به استانداردهای دوگانه خود پایان دهید
کد خبر: 498594
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۵:۵۰:۰۵

اعتمادآنلاین| چین به گزارش اخیر اتحادیه اروپا درباره وضعیت حقوق بشر در چین اعتراض و از این نهاد خواست از استانداردهای دوگانه خود دست بردارد.


به گزارش تسنیم، هیئت چین در اتحادیه اروپا روز سه شنبه از این اتحادیه خواست تا از استانداردهای دوگانه دست برداشته و زمان و انرژی خود را برای حل مشکلات حقوق بشری خود صرف کند.

سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گزارش سالانه 2020 خود درباره وضعیت حقوق بشر و دموکراسی در دنیا منتشر کرد. در بخش چین این گزارش آمده که حقوق سیاسی و مدنی به شدت تحت چالش قرار گرفته است. در این گزارش از چین برای نقض حقوق بشر در منطقه سین کیانگ و منطقه خودمختار تبت انتقاد شده است.

سخنگوی هیئت چین در واکنش به این گزارش تاکید کرد که این کشور به محافظت از حقوق بشر و آزادی مردم چین در ارتباط با قانون اهمیت زیادی می دهد.

سخنگوی این هیئت با اشاره به اینکه چین پیشرفت‌های زیادی در موضوع حقوق بشر و حس خوشحالی مردم دست یافته گفت: مردم چین بیشترین اطلاعات را درباره وضعیت حقوق بشر دارند. هیچ رویکرد واحد و یک اندازه‌ای برای توسعه حقوق بشر وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها