علی جهانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی:

سامانه ثبت‌نام تسهیلات مستمری بگیران راه‌اندازی می‌شود / اولویت با کسانی است که هنوز وام نگرفته‌اند

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سامانه ثبت‌نام تسهیلات مستمری بگیران ظرف هفته آتی راه‌اندازی می‌شود و 400 هزار نفر می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

سامانه ثبت‌نام تسهیلات مستمری بگیران راه‌اندازی می‌شود / اولویت با کسانی است که هنوز وام نگرفته‌اند
کد خبر: 498651
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۰۸:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی جهانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی پیرامون روند اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی توضیح داد و در این باره اظهار کرد: سال گذشته نزدیک به 340 هزار نفر از تسهیلات قرض الحسنه بهره‌مند شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مبلغ این وام قرض‌الحسنه با بهره چهار درصد، پنج میلیون تومان بود که امسال به هفت میلیون تومان افزایش یافته و 400 هزار نفر می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه 2600 میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافته است، از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ویژه این امر ظرف یک هفته آینده خبر داد و گفت: این سامانه با هدف تسهیل ثبت نام و دریافت وام طراحی شده و تا حد زیادی از مراجعات حضوری مستمری بگیران به بانک‌ها می‌کاهد.

جهانی اضافه کرد: سامانه مزبور، بستری برای ثبت‌نام درخواست‌ها و واریز وام‌هاست و اولویت با کسانی است که تاکنون وامی دریافت نکرده‌اند. مسلما آن دسته از مستمری‌بگیران که وام دریافت کرده و در حال پرداخت اقساط هستند نمی‌توانند تقاضای مجدد دریافت وام داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها