کد خبر: 498740
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۱:۲۴:۲۸
| |

حاجی بابایی، نماینده مجلس:

گمانه‌زنی برای کسب پست در دولت جدید آسیب زا است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز گمانه زنی ها برای کسب پست و منصب در دولت جدید، گفت: آنها که خود را محق می دانند اینکار را به دولت جدید واگذار کنند تا روال طبیعی آن طی شود، زیرا این قبیل اقدامات همواره آسیب به دنبال دارد.

گمانه‌زنی برای کسب پست در دولت جدید آسیب زا است
کد خبر: 498740
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۱:۲۴:۲۸

اعتمادآنلاین| «حمیدرضا حاجی بابایی» روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار داشت: انتخابات 1400 در فضای بسیار سنگین ناشی از فتنه گری 250 شبکه معاند و ضد انقلاب برگزار شد، اما مردم هوشمندان در این عرصه وارد شده و مشارکت خوبی را نیز در تاریخ ثبت کردند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: نیروهای انقلابی و دوستداران انقلاب ایستاندن تا این پیروزی حاصل شد که قدردان همه آنها هستیم.

نماینده مردم همدان در خانه ملت گفت: رییس جمهوری منتخب قول داده گام‌های بلندی برای افزایش سرمایه اجتماعی بردارد و آسیب‌هایی که در یک دهه گذشته به مردم وارد شده را جبران کند.

حاج بابایی با اشاره به اینکه بارش باران خدمات دولت جدید باید 80 میلیون جمعیت کشور را سیراب کند، افزود: دولت آقای رییسی آمده تا آسیب‌ها را جبران کند نه اینکه آسیب جدیدی را وارد کند و برهمین اساس این دولت فقط در اندیشه جابجایی مدیران نیست.

نماینده مردم همدان تصریح کرد: کوهی از مشکلات پیش روی دولت جدید قرار دارد که رفع آنها نیازمند همراهی مردم است و هرگونه شکاف و ناهماهنگی در این راستا ظلم در حق مردم محسوب می شود.

او با اشاره به اینکه گمانه زنی برای کسب پست و مسوولیت در دولت جدید کار بیهوده ای است و این موضوع موجب بروز اختلاف در جامعه و گلایه مردم می شود، تصریح کرد: باید انتخاب مدیران را به رییس جمهوری واگذار کنیم و اجازه دهیم این مسیر روال طبیعی خود را طی کند.

وی با اشاره به اینکه استقرار کامل دولت آینده(با انتخاب و استقرار وزرا و مدیران ارشد) 6 ماه زمان می برد، از مدیران استان همدان خواست کارها را رها نکنند و با قوت و قدرت کارها را برای خدمت به پیگیری کنند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت تاکید کرد: پروژه های استان همدان نباید تعطیل شود و کارهای استان باید براساس برنامه ریزی انجام شده، پیگیری و اجرا شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها